۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۸۲۹۸۴
نماینده پارلمان عراق:

توصیه حضرت آیت الله سیستانی درباره اصلاحات همانند فتوای جهاد کفایی است

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس پارلمان عراق با تاکید بر حمایت از طرح اصلاحات و مبارزه با تروریسم، سفارش مرجعیت بر اجرای اصلاحات را مانند فتوای جهاد کفایی در مبارزه با تروریسم قلمداد کرد.
همام الحمودي، رييس کميته روابط خارجه پارلمان عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام همام حمودی، معاون رییس پارلمان عراق، با تاکید بر پیروی از دستورات مرجعیت گفت: مبارزه با جریان تروریستی داعش باید در اولویت مسائل و موضوعات عراق قرار گیرد.


وی خواستار ادامه حمایت از رزمندگان عراقی در مبارزه با داعش شد و تاکید کرد که با اجرای طرح اصلاحات نباید از مبارزه با تروریسم غافل شویم زیرا هر کدام اثرگذاری خاص خود را دارد.


معاون رییس پارلمان عراق افزود: پیام آیت الله سیستانی پیرامون تظاهرات‎های خیابانی بسیار شبیه فتوای جهاد کفایی این مرجع پیرامون مبارزه با تروریسم است.


وی از استقبال خوب مردم و مسؤولان سیاسی از توصیه مرجعیت در اجرای طرح اصلاحات مبارزه با مفسدان خبر داد و گفت: تنها راه حل رسیدن به پیروزی در زمینه مبارزه با تروریسم و اصلاحات، حفظ اتحاد و همکاری همه جریان‎های سیاسی است.


حجت الاسلام حمودی ادامه داد: ما به پیروی از مرجعیت و به همراه دولت و مردم با شجاعت کنار طرح اصلاحات و مبارزه با تروریسم می‎ایستیم و از آن حمایت می‎کنیم./994/ب902/د

ارسال نظرات