۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۸۳۱۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت ارتقای فعالیت های قرآنی و مذهبی شهرستان تنگستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ضرورت ارتقای فعالیت های قرآنی و مذهبی شهرستان تنگستان تاکید کرد.
عبدالرضا سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان تنگستان ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و تاکید بر نقش و ضرورت ارتقای فعالیت های قرآنی و مذهبی شهرستان تنگستان خواستار فراهم کردن زمینه های تحقق این امر مهم شد.

 

وی با تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام آیت اندرزیان، سرپرست تبلیغات اسلامی تنگستان حجت الاسلام ابوالفضل بحرینی، سرپرست جدید تبلیغات اسلامی را به فردی متعهد، متخصص و علاقه مند به امور فرهنگی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با انتصاب وی بیش از پیش زمینه ارتقای فرهنگی شهرستان را شاهد باشیم.

 

غلامرضا ترکزاده فرماندار تنگستان در این نشست ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت‌الاسلام آیت اندرزیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برای حجت الاسلام ابوالفضل بحرینی سرپرست جدید تبلیغات اسلامی تنگستان آرزوی موفقیت کرد.

 

ترک زاده ضمن تشریح زمینه های توسعه سطح فرهنگی و مذهبی تنگستان از اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه های عمرانی اداره کل تبلیغات اسلامی در این شهرستان خبر داد.

 

وی توجه ویژه دولت به مسائل فرهنگی و آماده سازی زیرساخت های فرهنگی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری را به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دولت در مسائل فرهنگی مطرح کرد./833/پ203/ب4

ارسال نظرات