۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۳۶۸
فعال انقلاب بحرین:

آل‎سعود به بهانه دفاع از ملت یمن در حال کشتار آنان است

خبرگزاری رسا ـ فعال انقلاب بحرین تأکید کرد که آل‎سعود برای توجیهه حملات خود، مسأله دفاع از مردم یمن در برابر حمله‎های نیروهای داخلی این کشور را مطرح می‎کند.
دکتر راشد الراشد ، فعال انقلاب بحرين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راشد الراشد، از فعالان انقلاب بحرین، شامگاه سه شنبه(3 شهریورماه) در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که در هیأت کریم اهل بیت فاطمیه اهواز برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت امام هشتم(ع) و پاسخ به این سوال که چرا حضرت ولایتعهدی را پذیرفتند، افزود: همچنین چرا در زمان دیگری، امام حسین(ع) با طاغوت دوران حیات خود یعنی یزید مبارزه کرد و دلیل رفتارهای متفاوت ائمه اطها(ع) چی چیزی است.

 

وی با اشاره به این که هجوم وحشیانه آل سعود به یمن، وارد ماه ششم خواهد شد و مدت 5 ماه از این عمل وحشیانه گذشته است، تأکید کرد: آل سعود برای توجیهه تهاجم های خود، مسأله دفاع از مردم یمن از حمله های نیروهای داخلی این کشور را مطرح می کند که این موضوع عجیب و غریب است.

 

الراشد با اشاره به این که روزانه 80 جنگنده آل سعود به مقصد کشور یمن پرواز دارند، تصریح کرد: تهاجم های آل سعود از سوی نهادهای بین المللی مورد سکوت قرار گرفته و عجیب تر از آن، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه انصارالله یمن است.

 

این فعال انقلاب بحرین با بیان این که کشور یمن سابقه تمدنی چندین هزار ساله و جمعیتی بیش از 33 میلیون نفر را دارد، ادامه داد: کشور یمن تاکنون به هیچ کشوری تهاجم نکرده اما ده ها تهاجم به این کشور صورت گرفته است.

 

وحشیانیه ترین جنگ عربستان علیه یمن

 

راشد الراشد افزود: تهاجم کنونی ارتش عربستان علیه یمن، هفتمین جنگ آل سعود علیه این کشور است که از همه آنها وحشیانه تر بوده و تحت پوشش نیروهای آمریکایی صورت می گیرد؛ این جنگ بدون هیچ گونه مقدمه ای انجام شده است.

 

وی تأکید کرد: هنگامی که استعمارگر منطقه با سرگردگی ایالات آمریکا به پیروزی مردم یمن علیه عربستان سعودی اذعان کرد، آل سعود کودک کش وارد تهاجم نظامی شد.

 

وی عنوان کرد: جنگ عربستان علیه یمن با شکست مواجه شد و دولت آل سعود به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافت در حالی که ادعا می کند تمامی زیرساخت های یمن را از بین برده است.

 

این فعال انقلاب بحرین یادآور شد: همه جهانیان از فاقد بودن کشور یمن از مراکز راهبردی، پایگاه نظامی و ارتش با خبر هستند بنابراین برخی شبکه ها که تخریب این مراکز را از طریق راه های ارتباط جمعی بیان می کنند بدانند که در حقیقت اینها مدارس، بیمارستان و مجموعه های عمومی هستند.

 

وی بیان داشت: آل سعود در پیکار با یمن شاهد شکست ننگی است چراکه در این حملات با وجود گذشت 5 ماه از آنها اما هیچ نیروی نظامی از یمن کشته نشده بلکه تنها غیرنظامی ها بودند.

 

آمریکا اجازه برپایی نظام دموکراسی در منطقه را نمی دهد

 

الراشد ادامه داد: آمریکا و زیردستان آن در منطقه اجازه تشکیل هیچ گونه نظام دموکراسی و تغییر استقلالی را نمی دهند.

 

این فعال انقلاب بحرین خاطر نشان ساخت:  انقلاب مردم بحرین شد بیش از 7 ارتش گوناگون مورد مقابله قرار گرفت و بسیاری مخالفت کردند.

 

راشد الراشد در پاسخ به این سوال که آخر و عاقبت منطقه چه چیزی است، گفت: دشمن تهاجم خود علیه مردم یمن را ادامه خواهد داد و به قتل عام آنها استمرار می دهد اما مردم این کشور خود را برای تشکیل یک کشور متحد برای مقابله با آل سعود آماده می کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: تمامی تحولاتی که در منطقه صورت می گیرد بیانیگر این است که شاهد دوره و عصر جدیدی خواهیم بود که مردم در آن سروری می کنند./9453/ب202/د

ارسال نظرات