۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۴۶۸
معاون سیاسی وزیر کشور:

تبعیت از رهبری از وظایف شاخص هر شخص انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همه مسوولان و آحاد جامعه موظف به ادامه دادن مسیر ترسیم شده حضرت امام(ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب هستیم.وی با بیان اینکه تفسیر و تاویل بیانات حضرت امام(ره) در جامعه باید با دقت بالایی صورت گیرد
معاون سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور روز چهارشنبه چهارم شهریور ماه  در مراسم آیین ادای احترام و تجدید بیعت مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان‌های حضرت امام(ره) که در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) و تأکیدات رهبر معظم پیرامون اهمیت جایگاه مجلس در نظام گفت: توجه به این فرمایشات نشان می دهد که نقش مجلس، رفیع و پراهمیت است.


وی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس دهم افزود: امام مجلس را در رأس امور دانسته و و برای آن جایگاه ویژه ای قائل بودند.

 

مقیمی ادامه داد: امام همواره میزان را رای ملت می دانستند و امروز شاهدیم که رهبر معظم انقلاب نیز این آرا را حق الناس دانسته و بر امانتداری تأکید بسیاری دارند.

 

وی با بیان اینکه امروز به همراه همکاران در معاونت سیاسی وزارت کشور برای ادای احترام و بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام(ره) در حرم امام(ره) حضور یافتیم، ادامه داد: امیدواریم رهرو شایسته ای برای افکار و اندیشه های امام راحل(ره) باشیم.


مقیمی با بیان اینکه تبعیت از رهبری از وظایف شاخص هر شخص انقلابی است، ادامه داد: همه مسؤولان و آحاد جامعه موظف به ادامه دادن مسیر ترسیم شده حضرت امام(ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

وی با بیان اینکه تفسیر و تأویل بیانات حضرت امام(ره) در جامعه باید با دقت بالایی صورت گیرد، افزود: اگر تفسیر اظهارات ایشان به اصل نظر امام لطمه ای وارد نکند و نوعی بدعت تلقی نشود همه باید برای تبیین و تفسیر منویات حضرت امام(ره) تلاش کنند.


گفتنی است، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه جمعی از کارکنان وزارت کشور با حضور در حرم مطهربنیانگذارانقلاب اسلامی با آرمانهای والای شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

شایان ذکر است، دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است./817/پ202/ح

ارسال نظرات