۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۵۳۰
سخنگوی جنبش حق بحرین:

آل‎خلیفه با سرکوب معترضان به دنبال مشروعیت سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش حق با محکومیت افزایش بازداشت رهبران سیاسی و انقلابی بحرین اظهار داشت که نظام آل خلیفه با سرکوب معترضان خواستار مشروعیت سیاسی خود است.
عبدالغني خنجر سخنگوي جنبش حق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالغنی خنجر مبارز سیاسی و سخنگوی «جنبش حق» بحرین، نسبت به سخنان راشد الخلیفه وزیر کشور بحرین واکنش نشان داده و سخنان وی را « وحشت زدگی فاقد ارزش» توصیف کرد.

 

عبدالغنی خنجر گفت: تا زمانی که جنبش‌های مردمی در نفی شرعیت نظام آل خلیفه وجود دارد، سخنان وزیر تروریستی بحرین فاقد هرگونه ارزشی است.

 

خنجر افزود: از سخنان راشد الخلیفه که متهم به رهبری عملیات کشتار و شکنجه مستمر است تعجبی ندارم. نظام آل خلیفه مدت‌هاست که برای مشروعیت خود دست‌و‌پا می زند اما هیچگونه ابزار سیاسی برای تحقق خواسته‌اش ندارد، از این رو تنها راه حل را در سرکوب و ایجاد آشوب می داند.

 

وی با اشاره به تدابیر راشد الخلیفه خاطر نشان کرد: هدف از این تدابیر اجرای خفقان بیشتر بر آزادی بیان و محدود سازی منبرهای دینی و ملی است. آل خلیفه بداند که تحقق چنین چیزی به رویا شبیه است و همانگونه که در مدت ده‌ها سال نتوانستند به این رویا جامه عمل بپوشانند از این به بعد هم نخواهند توانست.

 

فعال سیاسی بحرین با بیان رشد چشمگیر سرکوب و شکنجه تصریح کرد: سرکوب و شکنجه مبارزان سیاسی به امری عادی در بحرین تبدیل شده و مردم، فعالان سیاسی و گروه‌های مخالف نظام را در برگرفته است. بازداشت شیخ حسن عیسی از رهبران جمعیت الوفاق نیز در همین جهت بوده است.

 

سخنگوی جنبش حق اتهامات ادعا شده علیه شیخ حسن عیسی را اتهاماتی ساختگی، از پیش تعریف شده و مضحک توصیف کرده و اظهار داشت: اعتراف‌ها و یا ادعاهایی که از سوی برخی از زندانیان بیان می‌شود، در سایه تهدید، اجبار، شکنجه و در چهارچوب اتهام زنی به جنبش‌های مردمی با عناوینی از جمله تروریسم و وابستگان خارجی به ثبت می رسد و فاقد هرگونه ارزش قانونی است.

 

خنجر در پایان با تکذیب این ادعاهات تاکید کرد: آنچه که امروز در بحرین شاهد آن هستیم، یک انقلاب مردمی مستمر، با تلاش ملی است./981/ب902/د

ارسال نظرات