۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۶۲۲
امام جمعه شهرستان زاغه:

نقد پذیر بودن از عوامل موفقیت دولتمردان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زاغه با بیان این که نقد پذیر بودن از عوامل موفقیت دولتمردان است، گفت: نقدی قابل قبول است که منصفانه باشد.
نقد

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای یادآوری آرمان های انقلاب است.

 

وی با گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از زحمات دولتمردان بیان داشت: نقدپذیر بودن مهم ترین عامل موفقیت دولتمردان است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت توجه دولت به نقد منصفانه افزود: مسؤولان باید نقد پذیر باشند چراکه نظرات دیگر افراد برخی مواقع در پیشبر کارها کمک می کند.

 

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به بحث مذاکرات و توافق هسته ای عنوان داشت: از محورهای نقد دولت بحث توافق هسته ای است.

 

وی با بیان این که دولت به عنوان مجری در رأس امور قرار دارد، خاطرنشان کرد: در کشور افراد دیگری به عنوان متخصص و صاحب نظر وجود دارد که باید به نظر آنان توجه کرد.

 

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان این که نقدپذیر نبودن برخی مسؤولان موجب بروز مشکلاتی در زمینه های گوناگون می شود، تصریح کرد: دولتمردان باید سعه صدر داشته باشند.

 

ساده زیستی ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر بود

حجت الاسلام زینی وندیان با تأکید توجه دولتمردان به ویژگی های بارز شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: ساده زیستی مهم ترین ویژگی بارز این شهیدان بود.

 

وی با اشاره به این که ساده زیستی در دولت امروز کم رنگ است، ادادمه داد: انتظار می رود در حکومت اسلامی به این امر توجه ویژه ای شود.

 

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان این که دولتمردان باید با توجه به وضعیت جامعه در سطح اقشار متوسط زندگی کنند، خاطرنشان کرد: این امر موجب دلگرمی مردم و تقویت همدلی و همزبانی دولت و ملت می شود.

 

وی با اشاره به این که شعار دولت اعتدال است، تصریح کرد: با استفاده از دیدگاه و نظرات مختلف می توان در جهت برطرف شدن مشکلات جامعه گام های مؤثری برداشت.

 

حجت الاسلام زینی وندیان از دیگر راه های برطرف شدن مشکلات در عرصه های گوناگون را انتخاب شایسته نیروهای توانمند بیان کرد که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات