۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۶۴۸
استاد حوزه علمیه بابل:

دولتمردان دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل تبعیت از کامل دولت از دستورات مقام معطم رهبری را خواستار شد و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از دولت یازدهم اجرای دستورات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست است.
ديدار رييس‌جمهور و اعضاي هيأت دولت با رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با بیان این مطلب که دولت یازدهم باید دولت شهید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار بدهد، گفت: دولت مکتبی و خدمتگزار شهیدان رجایی و باهنر همواره در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دولت ها الگو است  و از این رو بررسی شاخصه های رفتاری و خدمت رسانی دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر می تواند به این امر کمک کند.

 

وی به بیان شاخصه های مهم دولت شهید رجایی پرداخت و افزود: ساده زیستی، ولایتمداری، زهد، روحیه جهادی برای خدمت به مردم و داشتن دغدغه برای حل مشکلات آنها از شاخصه های مهم دولت شهید رجایی است.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه، بر لزوم مردمی بودن و آگاهی از مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر از سوی دولت تأکید و خاطرنشان کرد: دولت با بهره گیری از مدیران پرتلاش، ساعی و متعهد در عرصه خدمت‌رسانی، در حل مشکلات جامعه به ویژه در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی تلاش مضاعفی را انجام بدهد.

 

وی بر تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و اجرای فرامین ایشان تأکید کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته مردم از دولت یازدهم، اجرای دستورات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست است.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این مطلب که مدیران دولتی با دوری از اشرافی‌گری، سعی در تطبیق زندگی خود با اقشار متوسط جامعه داشته باشند، اظهار داشت: از ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی مورد تأکید مقام معظم رهبری، ساده زیستی مسؤولان و درک درست از زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه است.

 

وی افزود: پاکدستی، مبارزه با فساد، رفتاری توام با صداقت و ولایت‌پذیری، انتظار مردم از مدیران و مسؤولان دولتی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل یکی از نگرانی های مهم را درباره دولت یازدهم کمرنگ شدن توجه به گسترش فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلاب دانست و اذعان کرد: امروز توجه به مسائل فرهنگی با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و انقلابی بسیار ضروری است و دولت باید به صورت جدی با برخی امور ضد فرهنگ دینی و ارزشهای انقلاب مقابله کند.

 

وی با تأکید بر تلاش دولت برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و ایجاد فضای مطمئن سرمایه‌گذاری، گفت: امروز نیازمند جهادی گسترده برای رفع معضل بیکاری با انجام فضایی مناسب برای رونق کسب و کار و تولید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کشور هستیم.

 

حجت‌الاسلام بابائیان اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی را موجب آینده‌ای روشن در حوزه اقتصاد دانست و ادامه داد: اجرای درست سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی دولت، کشور را در حوزه‌هایی مانند اقتصاد، سیاست و امنیت بیمه می‌کند./1313/ت302/ح

ارسال نظرات