۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۸۳۷۱۷
استاد حوزه علمیه قزوین:

دولت در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دولت یازدهم در مسائل فرهنگی ضعیف ظاهر شده است، گفت:‌ در بحث فرهنگی، کنسرت هایی برگزار که سبب آشفتگی در جامعه می‌شود و وزارت ارشاد باید بیشتر به این موضوع توجه داشته باشد.
فرهنگ  اسلامي

حجت الاسلام مصطفی موسوی استاد حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره نقاط قوت و ضعف دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید، ثبات و تعادلی در نظام اقتصادی ایجاد کرده است که قابل تقدیر و تشکر است.

 

اجرای کنسرتها سبب آشفتگی در جامعه می‌شود

وی در ادامه افزود: در بحث فرهنگی، کنسرت هایی برگزار می‌شود که سبب آشفتگی در جامعه می‌شود و وزارت ارشاد باید بیشتر به این موضوع توجه داشته باشد و تعاملاتی را ایجاد کند.

 

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: دولت یازدهم در مسائل فرهنگی ضعیف ظاهر شده است و مشکلاتی را برای دانشجویانی که بورسیه داشتند به وجود آورده است.

 

این کارشناس حوزوی اظهار کرد: در بحث مذاکرات که نیمه راه را طی کرده‌ایم دولتمردان ما عملکرد خوبی داشته‌اند و به نتایج قابل قبولی رسیده‌ایم البته ریز مذاکرات هنوز برای مردم مشخص نشده است.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: درباره مذاکرات نمی‌توان نتیجه قطعی داد و آیا غربی ها به وعده های خود عمل می‌کنند یا خیر، باید صبر کرد تا ببینیم تا چه میزان این مذاکرات برای کشور مفید بوده است و چه پیامدهایی برای کشور ما داشته است.

 

وی با بیان این‌که دولت یازدهم صد درصد انتقاد پذیر نبوده ابراز کرد: دولت تدبیر و امید نقد را نمی‌پذیرد و در برابر انتقادات واکنش نشان می‌دهد.

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر برای عزت کشور تلاش کردند دولت یازدهم هم همین ویژگی را دارد و زحمات دولتمردان مشهود است و نیت آنها پیشرفت کشور است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاق و معنویت بودند بیان داشت: دولتمردان باید شهیدان را الگوی خود قرار دهند چون آنها متعهد و مردمی بودند و به همین دلیل بین مردم محبوب بودند.

 

وی در ادامه افزود: دولت یازدهم نتوانسته نگاه به داخل را عملی کند، دولتمردان باید در کارخانه ها و شرکتها سرمایه گذاری کنند تا تولید در کشور بیشتر شود، بیشتر شرکتها ورشکست شده‌اند و یا در آستانه ورشکستگی هستند و از آنها حمایت نمی‌شود.

 

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: نیروهای شرکتی در حال تعدیل هستند این مشکلات در دولت گذشته هم وجود داشت و در این دولت بیشتر شده است، ما باید واردات را کمتر و صادرات را بیشتر کنیم و در این زمینه باید برنامه ریزی هایی مدون صورت گیرد.

 

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: دولت در زمینه تولید و صادرات ضعیف عمل کرده است اگر دولتمردان بخواهند به موفقیت برسند باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند./838/ت302/ب4

ارسال نظرات