۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۸۳۸۲۲
هشدار صریح آیت الله نمازی؛

مسؤولان و دستگاه های امنیتی مراقب جاسوس خانه های غربی باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم آمادگی مسؤولان نظام و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای مراقبت از جاسوس خانه های کشورهای اروپایی تأکید کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهرستان، با اشاره به ورود وزیر امور خارجه انگلستان به ایران و دیدار با مقامات کشور و بازگشایی سفارت و جاسوس‌خانه انگلستان در تهران توسط ایشان گفت: این اقدام انگلستان چندین پیام را در درون خود دارد.

 

وی علت جلو افتادن انگلستان از آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی در ارتباط با ایران را یکی از پیام های بازگشایی زود هنگام سفارت انگلستان دانست و افزود: این اقدام عجولانه انگلستان به این معنی است که انگلستان کنگره آمریکا را متوجه این موضوع کرده است که کشورهای 1+5 برای اجرای توافقات و برجام معطل رای کنگره آمریکا نخواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به این که جایگاه و موقعیت مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به گونه ای است که امروز  منافع و مصالح اتحادیه اروپا و غرب در برقراری روابط دیپلماتیک و اقتصادی با ایران است گفت: اقدام انگلستان در بازگشایی سفارت و جاسوس خانه اش بدون اجازه و هماهنگی با آمریکا نیست و انها در پشت صحنه با یکدیگر هماهنگ هستند.

 

آمریکا و انگلستان خود را آماده نفوذ در ایران و دخالت در انتخابات پیش رو و آینده می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر لزوم آمادگی مسؤولان نظام و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای مراقبت از جاسوس خانه های کشورهای اروپایی تأکید کرد و یاد آورشد: آمریکا و انگلستان خود را آماده نفوذ در ایران و دخالت در انتخابات پیش رو و آینده می‌کنند.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به سخنان دیروز و شب گذشته اوباما رئیس جمهور آمریکا در رابطه با رسیدن به راهکارهایی برای نفوذ به ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب هفته گذشته هشدار داد، دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و نفوذ در ایران است.

 

به گفته وی، سخنرانی دیروز و شب گذشته اوباما نیز بیانگر سیاست آمریکا مبنی بر نفوذ در ایران و تغییر رژیم جمهوری اسلامی ایران است، یعنی مشابه کاری که در سال 88 انجام دادند.

 

وی همچنین با اشاره به  اعتراف صریح اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر این که تغییر رژیم ایران  در دستور کار آمریکا است گفت: رییس جمهور آمریکا مدعی شده است که باید رفتار ایران را  که حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حزب الله لبنان است را تغییر داده تا ایران به حزب الله و سوریه سلاح تحویل ندهد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین یاد آورشد: وزیر امور خارجه فرانسه اعتراف کرده است تغییر سیاست ایران غیر ممکن است و توان تغییر سیاست های ایران را نداریم  اما با نفوذ اقتصادی می توان در ایران تأثیرگذار شد.

 

حمایت مرجعیت دینی از حکومت و جمهوری اسلامی باعث اقتدار نظام می شود

آیت الله نمازی در ادامه بر نقش مهم روحانیت در نظام اسلامی تأکید کرد و با اشاره به این که آمریکا به دنبال جدا کردن مراجع تقلید از نظام جمهوری اسلامی ایران است  افزود:  آمریکا اعتراف کرده است، حمایت مرجعیت از حکومت و جمهوری اسلامی باعث اقتدار نظام می شود.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان  همچنین با بیان این که آمریکا به دنبال تأسیس دفتر حفاظت منافع آمریکا در ایران است گفت: اوباما رییس جمهور آمریکا در اظهار نظر جدید خود خواستار نقش فرزند خوب ایران برای آمریکا شده است که امر بیانگر طلبکار و مدعی بودن آمریکایی ها است که  نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان و دلیر ایران را به عنوان بچه های خوب آمریکا پیشنهاد داده است.

 

آیت الله نمازی گفت: آمریکا می خواهد هرآنچه را آمریکا به عنوان بابای ناخلف گفت ایران به عنوان بچه خوب بپذیرد و برای این کار خود قذافی رییس جمهور لیبی‌ و سیسی رییس جمهور مصر را به عنوان بچه های خوب آمریکا مثال زده است.

 

داعش مدعی شده است به زودی کعبه را تخریب خواهد کرد

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به تهدید مجدد گروه ترویستی داعش مبنی بر تخریب خانه کعبه گفت: تروریست های داعش تهدید کرده اند در صورت فتح مکه خانه خدا را به دستور ابوبکر بغدادی نابود خواهند کرد، لذا آنها مدعی شده اند به زودی خانه کعبه را نابود خواهند کرد.

 

وی افزود: مقامات رژیم صهیونیستی موضوع ایران شناسی و امنیت و سازمان اطلاعات ایران را در مواد درسی کلاس های یازدهم و دوازدهم دبیرستانی قرار داده اند.

 

 پزشکان مسؤول و ضامن سلامت جامعه هستند  

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تبریک  اول و پنجم شهریور بزرگداشت دانشمندان برجسته ایرانی ابوعلی سینا و ذکریای رازی و نامگذاری این دو روز به عنوان روز پزشک و روز داروسازی گفت: یکی از اقشار نقش آفرین و پر مسؤولیت جامعه پزشکان است که مسؤول و ضامن سلامت جامعه هستند.

 

آیت الله نمازی اقدامات انجام شده طی دوسال گذشته توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه اجرای طرح سلامت رایگان را انقلاب بزرگی در سازمان بهداشت و کشور دانست./1307/پ201/ج

 

ارسال نظرات