۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۸۳۸۲۵
آیت الله نابلسی:

بهبود وضع معیشت مردم در گرو اصلاحات سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان بر لزوم حل مشکلات سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: بهبود وضع معیشت مردم در گرو اصلاحات سیاسی است.
آيت الله عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا (س) برگزار شد به وقایع اخیر لبنان مبنی بر تظاهرات همراه با درگیری با ماموران امنیتی اشاره کرد و گفت: این اتفاقات یک عکس العمل در برابر شرایط بحرانی کشور بود.

 

وی افزود: این کشور از زمان شکل گیری با برخی بحران‌ها درگیر بوده که بحران سیاسی در آن بالاترین آسیب را به مردم وارد. تا زمانی که مشکلات سیاسی حل نشود، بحران اجتماعی لبنان نیز حل نخواهد شد.

 

این عالم لبنانی ادامه داد: اگر طرف‌های سیاسی در لبنان در مسائل مربوط به کشور به اتفاق نظری نرسند، بحران های کشور به هرج و مرج خواهد کشید. هرج و مرجی که می تواند به ریخته شدن خون انسان‌های بی گناه زیادی منجر شود.

 

مدیر مدرسه امام صادق(ع) صیدای لبنان به تحرکات فتنه افروزانه داخلی اشاره و تصریح کرد: این اقدامات به طور یقین راه به جایی نخواهد برد و تنها بر شدت گرفتاری‌های مردم می افزاید.

 

وی به مسؤولان هشدار داد: اگر مقامات کشوری نتوانند در این شرایط مسیری را برای برون رفت از شرایط بحرانی پیدا کنند، شاهد ادامه اعتراضات میدانی مردم خواهیم بود. مسؤولان باید در اندیشه تدارک یک زندگی با کرامت برای ملت لبنان باشند./1321/ب901/د

ارسال نظرات