۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۸۳۸۴۵
یکی از روحانیان لبنان:

امام موسی صدر برنامه‌های استعماری اسرائیل را خنثی می‎کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان، توطئه معمر قدافی و دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل غاصب را عامل ربوده شدن امام موسی صدر دانست.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان، با صدور بیانیه‌ای به پیامدهای منفی عدم رسیدگی مسؤولان به اوضاع معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: تمام اهتمام مسؤولان باید برای فراهم کردن یک زندگی با کرامت برای مردم باشد.

 

وی خطاب به معترضان تصریح کرد: باید پیش از هر چیزی به فکر حفظ اموال عمومی باشید و نگذارید که دامنه اعتراضات تا جایی گسترده شود که به مردم آسیبی وارد شود.

 

این روحانی لبنانی از مسؤولان خواست که منافع مردم را بر منافع حزبی خود مقدم بدارند و نگذارند کشمکش‌های سیاسی موجب فراموشی خدمات اولیه معیشتی به مردم شود.

 

شیخ علی یاسین به مناسبت سالروز ربوده شدن امام موسی صدر اعلام کرد: امام موسی صدر در وهله اول اهداف استعماری آمریکا و اسرائیل غاصب را در لبنان و منطقه به خوبی شناسایی کرد و از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد چند دستگی  و تقسیم کشور در منطقه بهره برد.

 

رییس جمعیت علمای صور لبنان به توطئه معمر قذافی برای اجرایی شدن پروژه‌های اسرائیل غاصب در لبنان و فلسطین اشاره کرد و تصریح کرد: معمر قذافی با همکاری دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل غاصب موجب شد که امام موسی صدر از صحنه جهاد حذف شود./1321/ب901/د

ارسال نظرات