۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۸۳۸۸۸
وزیر اطلاعات:

ایران اسلامی یکی از حلقه های قدرت اطلاعاتی منسجم جهان را ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علوی، با بیان این که، ایران اسلامی یکی از حلقه های قدرت اطلاعاتی منسجم جهان را ایجاد کرده است، گفت: امروز تمامی ارکان تخصصی دخیل در تامین امنیت کشور نظیر شورای امنیت ملی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی ، قوه قضاییه ، ستاد عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه با هوشمندی و مقتدرانه در صحنه هستند.
حجت الاسلام سيد محمود علوي وزير اطلاعات حجت الاسلام سيد محمود علوي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، عصر امروز، جمعه ششم شهریور ماه، در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک گفت: استان مرکزی، استان بزرگانی همچون شهید چمران، دکتر آشتیانی، امیرکبیر و قائم مقام فراهانی است و این خطه از ایران اسلامی، درعرصه صنعت و کشاورزی و نیروهای انسانی بسیار شکوفا و مطرح است.

 

وزیر اطلاعات، همزمان بودن دهه کرامت با هفته دولت را اتفاق مبارکی دانست و اظهار داشت: امروز باعث افتخار است که در این هفته مبارک در استان مرکزی حضور دارم و سلام رییس محترم جمهور را به مردم استان مرکزی ابلاغ می کنم.

 

امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت بی بدیلی حکمفرما است

حجت الاسلام علوی با اشاره به این که مردم ایران به خوبی به شرایط منطقه اشراف دارند بیان کرد: اکنون ناامنی ، صدای انفجار و بوی باروت در اکثر کشورهای همسایه نمایان و قابل مشاهده است اما امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت بی بدیلی حکمفرما است.

 

وزیر اطلاعات، گفت: امنیت موجود در ایران اسلامی به معنای داشتن حاشیه امن از سوی دشمنان نیست و همچنین این بدان معنا نیست که تهدیدی علیه ایران وجود ندارد چون دشمنان و بدخواهان همواره در صدد آسیب رسانی هستند.

 

حجت الاسلام علوی، با بیان این که، ایران اسلامی یکی از حلقه های قدرت اطلاعاتی منسجم جهان را ایجاد کرده است، گفت: امروز تمامی ارکان تخصصی دخیل در تامین امنیت کشور نظیر شورای امنیت ملی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، ستاد عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه با هوشمندی و مقتدرانه در صحنه هستند.

 

نقش کلیدی سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت

وزیر اطلاعات، خاطر نشان کرد: شرایط خوب موجود در ایران اسلامی به برکت همدلی و همراهی تمامی ارکان انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور حاصل شده است.

 

اشرافیت سربازان گمنام در مناطق مختلف کشور مانع نیت شوم دشمنان شده است

حجت الاسلام علوی، به نقش کلیدی سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت تاکید، و بیان داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با موفقیت توانستند ده ها مورد از توطئه های دشمن را که برای آسیب زدن به امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک شده بود، شناسایی کنند و سربازان گمنام با اشرافی که به مناطق مختلف کشور دارند مانع نیت شوم دشمنان شده اند.

 

وزیر اطلاعات، در ادامه گفت: امروز مردم ایران اسلامی باید در فضای امن در عرصه های مختلف هوشمندی ایرانی خود را به منصه ظهور برسانند و زمینه رشد و توسعه کشور را آن گونه که مد نظر مقام معظم رهبری است، فراهم آورند.

 

شایان ذکر است: وزیر اطلاعات در سفر یک روزه خود به اراک همزمان با پنجمین روز از هفته دول  ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا  با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کرد و از طریق ویدئو کنفرانس در آیین بهره برداری از 126 پروژه صنعت برق در پنج شهر استان مرکزی شرکت کرد و به عنوان سخنران در جمع نمازگزاران جمعه به سخنرانی پرداخت و همچنین در عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع) کلانشهر اراک حضور یافت. /842/پ202/ش

ارسال نظرات