۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۳۹۲۰
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دشمنان تعامل و احترام را جایگزین تحریم و فشار کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: امروز جهانیان دریافته اند که با تحریم و فشار نمی توانند مانع پیشرفت ملت ایران شوند و تعامل و احترام را جایگزین آن دیدگاه بی نتیجه کرده اند.
ماموستا محمد محمدي

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: به برکت مجاهدت و تلاش شهدای مخلص و ولایتمدار اکنون ایران به قدرتی در منطقه تبدیل شده است.


وی اظهار داشت: شهیدان و مقام شهادت به نظام ارزش و اعتبار می بخشد، خوشبختانه روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری در بین مسؤولان و مردم موج می زند.


ماموستا محمدی به جایگاه کنونی ایران اشاره و تصریح کرد: امروز جهانیان دریافته اند که با تحریم و فشار نمی توانند مانع پیشرفت ملت ایران شوند و تعامل و احترام را جایگزین آن دیدگاه بی نتیجه کرده اند.


وی در ادامه افزود: مسؤولان، مدیران و تمام دولتمردان باید در راستای ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم تلاش و منصفانه مسائل کشور را بررسی کنند تا تلاش های آن ها دیده شود.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به نقش کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و  گفت: قطعا استان کرمانشاه در دفاع و پاسداری از کشور نقش بسزایی داشت از این رو مرتفع کردن مشکلات این استان باید از اهمیت بالایی نزد مسؤولان برخوردار باشد.


ماموستا محمدی با اشاره به عنوان سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: میزان آگاهی ملت در تحکیم مبانی وحدت نتیجه تعامل دولت و ملت و درک ضرورت وحدت است و مسؤولان با رصد تحرکات ضد وحدتی ضریب امنیت کشور را تقویت کنند.


وی در پایان از تلاش های دولت و مسؤولان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امید است که روز به روز با تلاش های دولتمردان و همراهی مردم ایران شاهد پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم./857/ت302/ب4

ارسال نظرات