۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۸۴۰۰۸

ارسال 192 اثر از حوزه هنری آذربایجان شرقی به جشنواره تولیدات مراکز استانی

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: 192 اثر از حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است.
حسن ميلاني، رييس حوزه هنري آذربايجان شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری را محلی برای رقابت سالم آثار و تولیدات هنرمندان حوزه هنری عنوان کرد و گفت: هم‌دلی، شناخت و اتحادی که در بین هنرمندان سراسر کشور در جشنواره‌های این چنینی ایجاد می‌شود قابل توجه است و ضمن افزایش اقبال عمومی به آن رشته‎ های هنری، سطح عمومی و تخصصی آن رشته را در جامعه بالا می‌برد.


وی با بیان این‌که 192 اثر از حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است، گفت: جشنواره تولیدات حوزه هنری فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها، تولیدات و توانایی‌های مراکز مختلف استانی حوزه هنری است.


میلانی تصریح کرد: این جشنواره ضمن فراهم کردن فرصتی برای هنرمندان رشته‏های مختلف که با تولیدات یک دیگر آشنا شوند فرصتی را در اختیار مدیران حوزه‌های هنری کشور قرار می‌دهد تا با تعامل و هم‌فکری بیشتر و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر در راه گسترش هنر و تولید آثار فاخر و اثرگذار بیش از پیش قدم‌های مثبت و رو به جلو بردارند.


وی نقطه‌ قوّت جشنواره را حضور رشته‌های مختلف هنری و ارتباط بیشتر هنرمندان با سایرهنرمندان از سراسر کشور دانست و افزود: جشنواره‌های بزرگ از این دست باید یک ضرورت بسیار مهم را از ابتدا تا انتها سرلوحه تمام فعالیت‌های خود داشته باشند و آن هم چیزی جز یک برنامه‌ریزی دقیق، منظم، منسجم و هماهنگی بین تک تک اعضا و کمیته‌های اجرای جشنواره نیست.


وی با تاکید به به گسترش عملکرد حوزه های هنری مراکز استانی، گفت: به یقین استان‌ها تولیدات بیشتر و بهتری نسبت به سالهای قبل دارند در جشنواره چهارم نیز با تولید و آثار شرکت کننده بسیار بالایی جشنواره روبرو خواهد شد که از مهمترین آنها تولیدات حوزه کتاب می باشد که قرار است در این جشنواره از چندین صد کتاب رونمایی می شود./935/د102/ب4


منبع: روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی 

ارسال نظرات