۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۴۰۵۱
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان:

اقدامات حامیان شیخ فتنه در اردوگاه عین الحلوه زمینه‎ساز فتنه است

خبرگزاری رسا ـ عضو تجمع علمای مسلمان لبنان، نسبت به اقدامات حامیان جریان فتنه در لبنان پس از دستگیری احمد الاسیر هشدار داد.
صهيب حبلي از علماي اهل تسنن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو تجمع علمای مسلمان لبنان، نسبت به تزلزل امنیت در صیدا و اردوگاه عین الحلوه هشدار داد و گفت: پس از اینکه احمد الاسیر به عنوان یکی از اعضای فعال تروریستی ـ تکفیری در لبنان دستگیر شد، تا حدودی جریان تکفیری کشور متوقف شد اما باید نسبت به تحرکات فتنه افروزانه در عین الحلوه هوشیار بود.


وی افزود: برخی حامیان فتنه در کشور سعی دارند اردوگاه آوارگان فلسطینی در لبنان را به کانون فتنه تبدیل کنند تا بتوانند صیدای لبنان را به عنوان پایتخت مقاومت مورد هدف قرار دهند.


این عالم اهل سنت لبنان، دستگیری احمد الاسیر نقطه آغاز برچیده شدن پدیده تکفیر در کشور دانست و تصریح کرد: حامیان جریان فتنه، با دستگیری احمد الاسیر دست از فتنه بر نخواهند داشت و مسؤولان باید نسبت به این مساله توجه داشته باشند.


صهیب حبلی، اقدامات فتنه افروزانه انجام شده در عین الحلوه را به اقدامات داعش در سوریه تشبیه کرد و اظهار داشت: این افراد هدفی جز خونریزی و قتل در منطقه ندارند و با هر وسیله‌ و ابزاری سعی در بر هم زدن آرامش مردم و تزلزل امنیت در منطقه دارند./1321/ب903/د

ارسال نظرات