۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۸۴۱۹۶
نماینده مردم قزوین در مجلس:

رییس جمهور بر خلاف شعارهایی که می دهد نقد پذیر نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر این که رییس جمهور بر خلاف شعارهایی که می دهد نقد پذیر نیست و آستانه تحمل بسیار پایینی دارد، عدم توجه به داخل و چشم داشت به خارج، ریخت و پاش و اشرافی گری را از نقاط ضعف دولت دانست.
روح الله عباسپور روح الله عباسپور

روح‌الله عباسپور نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با بیان این‌‌که دولت در بحث کاهش تورم توفیقاتی داشته است، گفت: این نیز به این دلیل است که مردم قدرت خرید ندارند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: دولت در زمینه‌های تولید علم، حوزه‌های کشاورزی، صنعت و مباحث فرهنگی موفق عمل نکرده و البته در حوزه رکود اوضاع بدتر نیز شده است.

 

وی با بیان‌این‌که متاسفانه رییس‌ جمهور آستانه تحمل پایینی دارد، عنوان کرد: با تهمت و افترا و اصطلاحات بی‌سواد و به‌جهنم نمی‌شود جواب منتقدان را داد؛ دولت برخلاف شعار‌ نقدپذیری در موارد متعدد در مقابل انتقادها شکایت می‌کند و حتی برخی روزنامه‌ها نیز در این راستا تهدید شده‌اند.

 

عباسپور با تاکید بر این‌که 77 درصد مشکلات صنعت نقدینگی است، تصریح کرد: متاسفانه دولت هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

 

توافق به تنهایی نمی‌تواند تحولی در جامعه ایجاد کند

وی عدم سامان‌دهی بحث یارانه‌ها را نیز یکی از ضعف‌های دولت دانست و افزود: باید صاحبان سرمایه از جدول یارانه‌بگیران حذف شوند اما به شرطی این حذف صورت گیرد که دهک‌های پایین یارانه بیشتری دریافت کنند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در یک برهه‌ای این شعار را مطرح کرد که اگر چرخ سانتریفیوژها بچرخد، چرخ صنعت نیز خواهد چرخید و بعدها گفتند سرعت سانتریفیوژ‌ها کند شود، چرخ صنعت هم می‌چرخد.

 

وی افزود: دولت سعی کرد با این راهکار جامعه را با خود همراه کند تا مردم به مذاکرات رو بیاورند و در حال حاضر که برای مردم انتظار ایجاد کرده‌اند، آن‌ها به آینده واگذار می‌کنند اما واقعیت این است که تنها توافق نمی‌تواند تحولی در جامعه ایجاد کند.

 

عباسپور با اشاره به این‌که باید ظرفیت‌های خود را بشناسیم، گفت: این ظرفیت می‌تواند شرکت‌های دانش‌بنیان و یا توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی باشد.

 

وی با بیان این‌که دولت یازدهم باید خود را با سیره و روش دولت شهیدان رجایی و باهنر تطبیق دهد، ابراز کرد: عدم توجه به داخل و چشم داشت به خارج، ریخت و پاش و اشرافیت نشان از عملکرد نامطلوب دولت است و در مجموع دولت با خط و مشی شهیدان رجایی و باهنر بسیار فاصله دارد./955/ت302/ج

ارسال نظرات