۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۸۴۲۵۷
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت در جبهه داخلی و خارجی فعالیت دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان اعلام کرد که مقاومت همزمان با دفاع از لبنان به امور داخلی کشور نیز رسیدگی می‎کند.
محمد رعد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در سخنانی به اوضاع بحرانی معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردم نباید گمان کنند که اهتمام مقاومت به مسائل دفاعی موجب شده که به امور داخلی کشور رسیدگی نکند.


وی افزود: مقاومت نسبت به مشکلات داخلی کشور بی‎توجه نیست و همزمان با فعالیت در جبهه خارجی و مقابله با گروه‌های تکفیری، به اقداماتی در راستای حل مشکلات داخلی نیز می پردازد.


محمد رعد تاکید کرد: مقاومت همواره در کنار مردم بوده و در مسیر تحقق خواسته‌های مشروع مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


این مقام مسؤول در لبنان بر شایستگی میشل عون، رییس حزب تغییر و اصلاح لبنان برای تصدی پست ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: برخی جریان های سیاسی در لبنان سعی دارند با هدف قرار دادن میشل عون یک جریان را مورد هدف قرار دهند. مورد هدف قرار دادن میشل عون به معنای نشانه رفتن به سوی حزب الله و جنبش امل به عنوان حامیان میشل عون است.


وی از حمایت میشل عون از مقاومت در جنگ لبنان و اسرائیل سخن گفت و اعلام کرد: ما با همپیمانان خود در جریان ملی آزاد، ارتباط خوبی داریم و از میشل عون به عنوان نامزد شایسته ریاست جمهوری حمایت می کنیم.


رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت ادامه داد: لبنان برای گروه سیاسی خاصی نیست و کسی نباید نسبت به سرمایه‌های ملی لبنان چشم طمع داشته باشد. این کشور متعلق به ملت آزاده لبنان است و برای بازسازی ساختار سیاسی کشور نیاز به اراده جمعی دارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات