۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۴۴۲۷
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت توجه به پرورش همزمان روح و جسم نوجوانان و جوانان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که پرورش روح و جسم نوجوانان و جوانان وظیفه ای همگانی است، گفت: سلامت جسم و روان اساس توسعه نیروی انسانی است.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه در این شهرستان گفت: نقش سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در تأمین امنیت ملی، دفاع از ارزش های والای نظام افزود: زحمات سپاه جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم خاطرنشان کرد: اکنون این نهاد انقلابی مشغول جهاد در عرصه جنگ نرم، تهاجم فکری و فرهنگی دشمن است.

 

وی در ادامه با تأکید بر هوشیاری علیه دسیسه های دشمن عنوان داشت: باید در عرصه های گوناگون نسبت دسیسه های فرهنگی دشمن هوشیار باشیم.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اقدامات و فعالیت های سپاه پاسداران افزود: انجام موفق مأموریت ها، ارتقای آمادگی رزمی پاسداران، تحکیم و تعمیق اعتقادات و باورهای مذهبی آنها از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران است.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که پرورش روح و جسم نوجوانان و جوانان وظیفه ای همگانی است، خاطرنشان کرد: سلامت جسم و روان اساس توسعه نیروی انسانی است.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر توجه به سلامت جسم و روان نیروها اظهار داشت: سلامت جسم و روان نیروها در نهادهای گوناگون موجب تقویت و حفظ جامعه سالم می شود.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: جامعه سالم می تواند با برداشتن موانع به اهداف خود دست یابد.

 

گفتنی است، بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه، صبح امروز در آیینی با حضور سردار عبداله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بروجرد آغاز شد./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات