۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۸۴۴۴۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مطرح کرد؛

ضرورت توجه به هیئات مذهبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: هیئات مذهبی به‌ عنوان بزرگ ترین و فراگیرترین تشکل اجتماعی کشور، باید در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و تغذیه فکری جوانان تلاش کنند.
حجت‌الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت ‌الاسلام سمیع الله مردان، رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل پیش از ظهر امروز در اردوی آموزشی هیأت جوادالائمه(ع) شهرستان آران و بیدگل در زیارت فیض آباد این شهرستان به نقش هیئات مذهبی در فرهنگ سازی دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: مسجد و حسینیه به ‌عنوان خانه فرهنگ و مذهب، بهترین مکان برای معرفت بخشی برای جوانان است.

 

وی افزود: هیئات مذهبی با حجم عظیم مخاطبان، بهترین ظرفیت و بستر را برای خودسازی جوانان و تقویت مبانی اعتقادی آنان دارند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام مردان یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی انسان را استفاده از نعمت عمر دانست و یادآور شد: انسان برای کسب موفقیت می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، اما مهم‌ترین کار، استفاده از اوقات فراغت به ‌عنوان یک زمینه مناسب در جهت دستیابی به موفقیت‌های زندگی است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف غنی سازی اوقات فراغت نباید تنها پرکردن وقت فراغت نوجوانان و جوانان باشد، تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت امر  بسیار مهم و تأثیرگذاری است و اعتلای فرهنگی و جریان‌سازی دینی باید به ‌عنوان مهم‌ترین هدف اجرای برنامه های اوقات فراغت مدنظر قرار گیرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه این دوره آموزشی به تبیین سیره و روش و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و مهدویت در نگاه شیعه پرداخت.

 

شایان ذکر است، بیان مسائل احکام جوانان و تبیین مبانی اعتقادی از سوی حجت ‌الاسلام شریفی، مبلغ دینی اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری مسابقه خورشید ولایت، اهدای جوایز به برگزیدگان و فعالان قرآنی هیئت جوادالائمه(ع) از دیگر برنامه های این اردو بود.

 

گفتنی است، اردوی آموزشی یک روزه هیأت جوادالائمه(ع) آران و بیدگل در راستای اشاعه فرهنگ دینی در بین جوانان هیأت و ایجاد نشاط معنوی در زیارت فیض‌آباد از فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) برگزار شد./1307/پ202/ح

ارسال نظرات