۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۸۴۴۸۶
آیت الله علم الهدی:

رسانه‌ها وظیفه خطیری در احیای معارف اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ تولیت مدرسه علمیه امام قائم با اشاره به فعایت‌های رسانه‌ای دنیای جدید، گفت: در جهان امروز که ماهواره‌ها در حال تخریب چهره دین اسلام هستند، رسانه‌های دینی وظیفه دارند تا در راه احیای معارف اسلامی قدم بردارند.
آيت الله علم الهدي

آیت الله عبدالجواد علم الهدی، تولیت مدرسه علمیه امام قائم(عج)، صبح امروز دو‌شنبه 9 شهریور ماه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری رسا، که در دفتر ایشان انجام شد، گفت: رسانه‌ها باید در همه حال هوشیار باشند و به مسایل روز جامعه بپردازند.

وی افزود: در جهان امروز که ماهواره‌ها در حال تخریب چهره دین اسلام هستند، رسانه‌های دینی وظیفه دارند تا در راه احیای معارف اسلامی قدم بردارند.

روحانی برجسته منطقه شرق تهران با بیان این مطلب که باید دروس خارج علمای استان تهران رسانه‌ای شود، بیان داشت: دروس خارج علما بسیار مهم است و بسیار اهمیت دارد تا رسانه‌های دینی این جلسات را به‌خوبی پوشش خبری و تصویری بدهند.

تولیت مدرسه علمیه قائم(عج) پس از استماع فعالیت‌های انجام شده از سوی خبرگزاری رسا در راه شناسایی و معرفی طلاب و مدارس علمیه سطح استان تهران، تأکید کرد: حرکتی که خبرگزاری رسا از گذشته تا کنون آغاز کرده است، می‌تواند در آینده منشأ برکات بسیاری شود، زیرا در راه معرفی مدارس علمیه، برخی از استعداد‌های دینی نیز شکوفا می‌شوند و می‌توانند در آینده برای لباس روحانیت افتخار آفرینی کنند.

آیت الله علم الهدی در پایان درباره لزوم معرفی حوزه‌های بانوان نیز گفت: این‌‌که خبرگزاری رسا همت می‌کند و فعالیت خواهران حوزوی را نیز رسانه‌ای می‌کند بسیار ارزشمند است و قطعا این حرکت رسانه‌ای می‌تواند به تربیت نسل با علم خواهران حوزوی کمک کند./856/پ202/ح

ارسال نظرات