۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۲۸۴۶۲۶
جنبش امل لبنان:

پیروزی‌های مقاومت با تحقق آرمان امام موسی صدر تکمیل می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی جنبش امل لبنان، مشکلات سیاسی و اجتماعی کشور را ناشی از عدم وجود بصیرتی دانست که مدنظر امام موسی صدر بود.
امام موسي صدر

 
به گزارش خبرگزاری رسا، عباس ابو عبدالله، مدیر روابط عمومی جنبش امل لبنان، در مراسم یادبود سی و هفتمین سال ربوده شدن امام موسی صدر که از سوی این جنبش برگزار  شد، در سخنانی به تشریح اقدامات ارزنده وی پرداخت و مشکلات سیاسی کشور را ناشی از عدم وجود بصیرت امام موسی صدر در میان سیاستمداران دانست.


 وی افزود: سی و هفت سال است که ملت لبنان از وجود ارزشمند این عالم ربانی محروم است و پازل پیروزی‌های محور مقاومت تنها با بازگشت وی و یا تحقق آرمان‌های والای او تکمیل خواهد شد.

 

ابوعبدالله به شرایط بحرانی کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای منطقه در اثر سوء تدبیر دولتمردان و فساد سیاسی سیاستمداران به بستری برای تاخت و تاز گروه‌های تروریستی تکفیری مبدل شده و آنچه در این میان می تواند نجات بخش جوامع عربی اسلامی باشد، هوشیاری وبصیرت خود مردم است.

 

عضو ارشد جنبش امل لبنان ادامه داد: امام موسی صدر همواره بر دشمن شناسی تاکید می کرد و اعتقاد داشت که بصیرت مردم بالاترین سرمایه‌ای است که یک ملت می تواند داشته باشد.

 

ابو عبدالله دلیل تلاش دشمن برای محو کرد امام موسی صدر از صحنه را بصیرت افزایی و خنثی سازی نقشه‌های استعماری و نژادپرستانه دشمنان در منطقه دانست و گفت: آنچه امروز در لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه شاهد آن هستیم توطئه چینی ابرقدرت‌ها و همکاری آنها با کشورهای مرتجع منطقه برای ضربه به اسلام و کیان مسلمانان است./1321/ب902/د

ارسال نظرات