۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۸۴۸۰۵
نماینده پارلمان لبنان:

مبارزه با فساد سیاسی از مبارزه با رژیم صهیونیستی سخت‎تر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان مبارزه با فساد سیاسی موجود در کشور را از مبارزه با رژیم صهیونیستی سخت‎تر دانست.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، در سخنانی به نتایج مثبت اقدامات رزمندگان مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت: اگر رزمندگان مقاومت در سوریه با تروریست‌های تکفیری به مقابله نمی پرداختند، هم اکنون در خیابان‌ها و شهرهای لبنان شاهد درگیری با افراط گرایان بودیم.

 

وی افزود: اگر ما به سراغ تکفیری‌ها در پایگاه‌های آنان نرویم، باید منتظر سرازیر شدن تروریست‌ها از مرزهای کشور به داخل باشیم.

 

این مقام مسؤول در لبنان دشمن ملت را اسرائیل غاصب و گروه‌های تکفیری تابع آنان دانست و گفت: لبنان در حال حاضر با دو خطر از سوی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری روبرو است و این مساله پشتیبانی همه جانبه از ارتش را می طلبد.

 

الموسوی تاکید کرد: مقاومت یک طبقه سیاسی و یا یک حزب در عرصه سیاست کشور نیست که در کشمکش‌های سیاستمداران تحت تاثیر قرار گیرد. مقاومت رسالتی بر دوش دارد که با تمام توان در حال انجام آن بوده و کسی نمی تواند مقاومت را در اجرای برنامه‌های خود در سوریه و مناطق مرزی لبنان زیر سوال ببرد.

 

نماینده پارلمان لبنان ادامه داد: مبارزه با فساد سیاسی توسعه یافته در ادارات به مراتب سخت تر از مبارزه با رژیم صهیونیستی است. زمامداران سیاست کشور باید نسبت به ندای اعتراض مردم در لبنان توجه کنند و برای برون رفت از بحران موجود در زمینه خدمات شهری و بهداشتی برنامه روشنی را ارائه کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات