۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۸۵۲۶۳
استاد حوزه علمیه استان مرکزی:

سبک زندگی اسلامی سبب ارتقای فرهنگ در جامعه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که سبک زندگی اسلامی جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می‌دارد، گفت: سبک زندگی اسلامی سبب رسیدن به اهداف عالیه ایران اسلامی و بالا رفتن سطح فرهنگ در جامعه اسلامی می‌شود.
حجت‌الاسلام احمد غلاميان استاد حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام احمد غلامیان، استاد حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به این‌که رسانه‌ها نقش مهمی در گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه بر عهده دارند، گفت: رسانه ها باید لذت سبک زندگی اسلامی را در جامعه تبیین کنند.

 

سبک زندگی اسلامی باید در زندگی آحاد مردم جامعه ورود پیدا کند

 استاد حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که سبک زندگی اسلامی باید در زندگی آحاد مردم جامعه ورود پیدا کند، گفت: امروزه دشمنان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه‌های گوناگون به ویژه ماهواره و اینترنت سبک زندگی را در کشورمان تغییر دهند.

 

حجت‌الاسلام غلامیان با اشاره به این که یکی از مهم ترین سرفصل‌های فرهنگی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در ششمین برنامه پنج ساله توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران توجه و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است گفت: همه و همه باید برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی تلاش کنند.

 

سبک زندگی اسلامی جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می دارد

استاد حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که سبک زندگی اسلامی جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می‌دارد، گفت: سبک زندگی اسلامی به خوبی می تواند نقشه های شوم دشمنان و توطئه های بدخواهان را خنثی کند.

 

وی با اشاره به این که همه باید به خوبی از سبک زندگی اسلامی بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی سبب رسیدن به اهداف عالیه ایران اسلامی و بالا رفتن سطح فرهنگ در جامعه اسلامی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام غلامیان  با تآکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید قرآنی باشد خاطر نشان کرد: ترویج مفاهیم قرآنی و نماز سبب تحقق سبک زندگی اسلامی می شود.

 

دانشگاه‌ها باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند

حجت‌الاسلام غلامیان  با اشاره به این که دانشگاه‌ها باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: مؤسسات فرهنگی، آموزشی، اجتماعی نقش مهمی در حفظ و تبیین سبک زندگی اسلامی ایفا می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه استان مرکزی، در ادامه با بیان این که ترویج سبک زندگی اسلامی سبب اصلاح فرهنگ عمومی در جامعه می شود گفت: سبک زندگی اسلامی در جهت زوایای زندگی بشری راهکارهای مناسبی دارد و اگر فرهنگ عمومی بر مبنای سبک زندگی اسلامی باشد همه مشکلات به آسانی برطرف خواهد شد. /842/302/ب2

ارسال نظرات