۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۸۵۳۵۱
فضل الله:

دشمن در پی ایجاد هرج و مرج در لبنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان، از نفوذ دشمن برای کشاندن دامنه اعتراضات مسالمت آمیز به سمت شورش خبر داد و گفت: دشمن شناسی و بصیرت در این شرایط زنگ خطر را برای مردم به صدا در می‎آورد.
سيد علي فضل الله امام جمعه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، در خطبه های نماز جمعه این هفته خود در مسجد حسنین(ع) بیروت به اعتراضات اخیر مردمی اشاره کرد و گفت: حرکت اعتراضی مردم می تواند پیامدهای مثبتی را در زمینه حل مشکلات کشور به دنبال داشته باشد.
 
وی افزود: مردم لبنان به خوبی با زندگی مسالمت آمیز در کنار هم، با هر کیش و آئینی آشنا هستند و این طایفه گرایی برخی مسؤولان است که برای کشور و ملت لبنان مشکل آفرین شده است.

 

این روحانی لبنانی هشدار داد که برخی از افراد نفوذی و وابسته به کشورهای بیگانه سعی دارند از فضای اعتراضات مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کنند و با به حاشیه راندن اصل مطلب که تحقق خواسته های مشروع مردم است، دست به اقدامات آشوبگرانه بزنند.


فضل الله ادامه داد: دشمن در کمین است تا لبنان را مانند دیگر کشورهای عربی منطقه وارد فضای هرج و مرج کند و به بهانه مشکلات معیشتی، اعتراضات مسالمت آمیز را به سمت شورش بکشاند. در این شرایط بصیرت و دشمن شناسی موجب می شود که مردم در دام دشمن قرار نگرفته و فریب نقشه‌های شوم بدخواهان ملت را نخورند.

 

وی در پایان خطاب به مسؤولان گفت: شما باید شرایط دشوار مردم را درک کنید و با وارد شدن در عرصه عمل به حل گرفتاری های مردم اهتمام کامل داشته باشید. این کشور امانتی است بر دوش شما و حفظ آن وظیفه اصلی شما مسؤولان است./1321/ب901/د

ارسال نظرات