۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۸۵۳۷۷
عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان:

گره پرونده نظامیان ربوده شده لبنانی به دست دولت ترکیه و قطر باز می‎شود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان، باز شدن گره کور پرونده نظامیان ربوده شده لبنانی را به دست دولت ترکیه و قطر دانست.
عباس زغيب، عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان، در سخنانی به مساله ربوده شدن نظامیان لبنانی به دست گروه تروریستی جبهه النصره اشاره کرد و گفت:
جبهه النصره هر بار در ازای آزادی این نظامیان یک خواسته ای را مطرح می کند ولی نکته قابل توجه این است که این گروه تروریستی اساسا قابل اعتماد نیست.

 

وی افزود: بسیاری از مسؤولان دلسوز در کشور و نهادهای امنیتی در حال پیگیری این مساله هستند و کسی حاضر نیست که آسیبی به نظامیان ربوده شده وارد شود.

 

این روحانی لبنانی این سوال را مطرح کرد که جبهه النصره یک گروه ترویستی است و بر هیچ عهد و میثاقی پایبند نیست. در این شرایط با چه اعتمادی می توان با سردمداران این گروه مذاکره کرد؟

 

شیخ عباس زغیب، باز شدن گره این پرونده را به دست دولت ترکیه و قطر دانست و گفت: اگر ترکیه و قطر با ارتباط با جبهه النصره مذاکره کنند، لبنان حاضر است در ازای آزادی نظامیان، برخی از افراد در بند این جبهه را آزاد کند.


عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان، در پایان از دولت ترکیه و قطر خواست که با انجام همکاری های لازم از ریخته شدن خون نظامیان بی گناه لبنانی جلوگیری کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات