۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۸۵۴۰۰
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

سوریه با پول‎های عربی و توطئه آمریکایی در حال ویران شدن است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان هشدار داد که برخی افراد وابسته به بیگانگان سعی دارند مشکلات معیشتی مردم را بهانه ای برای ضربه زدن به خط مقاومت قرار داده و شخص سید حسن نصرالله را زیر سوال ببرند.
سوریه با پول‎های عربی و توطئه آمریکایی در حال ویران شدن است



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در سخنانی از مسؤولان این کشور خواست که با جدیت در مسیر اجرایی شدن پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمان این کشور تلاش کنند.

 

وی افزود: مصلحت لبنان در این است که با تکیه بر اعتماد متقابل احزاب و طرف های سیاسی و نشستن سر میز مذاکره، کشور از طوفان مشکلات نجات یابد و روح تعاون و همکاری به ارگان‌های دولتی بازگردد.

 

این عالم اهل سنت لبنانی به اعتراضات مردمی در بیروت اشاره و تصریح کرد: اینکه مردم در پی احقاق حقوق مسلم خود هستند جای نگرانی نیست اما باید مراقب بود که برخی افراد نفوذی، این حرکت مردمی را به سمت شورش و اقدامات آشوبگرانه سوق ندهند.

 

الحبلی هشدار داد : برخی از افراد وابسته به بیگانگان و کشورهای مرتجع عربی سعی دارند با بهانه قرار دادن مشکلات معیشتی مردم در زمینه برق و آب به محور مقاومت و حزب الله ضربه بزنند و سید حسن نصرالله را زیر سوال ببرند.


عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: سوریه با پول کشورهای خلیج فارس و بر اساس پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی به ویرانی کشیده شد و تمام این هزینه ها برای ضربه زدن به کیان اسلام و مسلمانان است.

 

وی در پایان از کشورهای عربی و اسلامی خواست که نسبت به وضعیت آوارگان سوری اهتمام داشته باشند و برای سامان دهی این افراد برنامه ای را ارائه کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات