۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۸۵۸۱۱
نماینده مجلس:

تعلیق تحریم‌ها به‌ جای رفع آن‌ها پذیرفتنی نیست/ توافق هسته‌ای باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که توافق هسته‌ای باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود، گفت: ایران اسلامی هرگز تعلیق تحریم‌ها را به‌ جای رفع تحریم‌ها نمی پذیرد.
آصفري نماينده مردم اراک کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: برداشته شدن سایه تهدیدها از کشور به خاطر توافق هسته‌ای نیست بلکه دلیلش پشتوانه ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران است.

 

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر همگان مشهود است که دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تمام شدنی نیست.

 

آصفری افزود: در این راستا ایران اسلامی باید در برابر تهدید بدخواهان و دشمنان در بحث تامین نیازمندی‌های دفاعی خود گام بردارد.

 

ایران اسلامی هرگز اجازه زیاده‌خواهی به طرف مقابل را نخواهد داد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرف مقابل زورگو است و تلاش می‌کند تا از زیر بار تعهداتش خارج شود، گفت: ایران اسلامی هرگز اجازه  زیاده‌خواهی به طرف مقابل را نخواهد داد.

 

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: طرف مقابل در مذاکرات هسته ای در بسیاری از بندهای برجام واژه تعلیق را به صراحت بیان کرده است.

 

توافق هسته‌ای باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود

آصفری با بیان این که توافق هسته‌ای باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود، گفت: ایران اسلامی هرگز تعلیق تحریم‌ها را به‌ جای رفع تحریم‌ها نمی پذیرد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: دولت چه برجام را به صورت لایجه ارائه دهد و چه ندهد مجلس برخود لازم می داند که به این موضوع به طور دقیق رسیدگی کند./842/302/ب1

ارسال نظرات