۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۸۶۰۵۲
معاون امور طلاب مدرسه علمیه مروی:

طلاب می‌توانند مجری برنامه‌های دینی تلویزیون ‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب مدرسه علمیه مروی گفت: طلاب تهران می‌توانند مجری برنامه‌های دینی تلویزیون شوند.
استخدام

حجت الاسلام سعید رضایی معاون امور طلاب مدرسه علمیه مروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از جذب مجری برای برنامه‌های دینی تلوزیون از میان طلاب تهران خبر داد و گفت: مسؤولان برگزار کننده برنامه های دینی تلوزیون قصد دارند با همکاری مدرسه علمیه مروی از میان طلاب علاقمند افرادی را به جهت اجرا در برنامه های دینی تلوزیون جذب نمایند.

 

وی افزود: مجری یک برنامه دینی باید از مسایل دینی آگاهی داشته باشد و بتواند برنامه را در این راستا پیش ببرد، در برخی موافع در برنامه های دینی دیده شده مجری به دلیل عدم آگاهی کافی حرفی برای گفتن ندارد لذا مسؤولان برنامه های دینی خواستار جذب افرادی هستند که از آگاهی کافی در مسایل دینی برخوردار باشند.

 

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: دفتر امور طلاب مدرسه علمیه مروی در راستای کمک به مسؤولان برگزار کننده برنامه‌های دینی از میان استقبال کنندگان گزینش خواهد کرد، بر اساس توافق انجام شده، فراخوانی در جهت شرکت و گزینش از میان طلاب انجام شد و تا کنون 30 نفر برای تست، ثبت نام کرده اند.

 

وی افزود: ارزیابی از ابعاد مختلف دینی توسط مدرسه مروی انجام می پذیرد، ثبت نام کنندگان در این طرح امروز یکشنبه 16 شهریور ماه از ساعت15 با مراجعه به مدرسه علمیه مروی تهران مراحل مختلف گزینش را پشت سر خواهند گذاشت./811/302/ب3
 

ارسال نظرات