۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۸۶۰۷۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

مذاکرات سبب مصونیت لبنان از فتنه می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان گفت‎وگوی جریان‎های سیاسی را عامل مصون نگه داشتن این کشور از گزند فتنه گران دانست.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرزگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در برنامه ای به مناسبت اتمام دوره تابستانی فعالیت‌های این جنبش، ضمن تایید پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمان این کشور مبنی بر انجام مذاکرات بین طرف های سیاسی، از احزاب و سیاستمداران لبنان خواست که بر سر میز مذاکره حاضر شده و اختلافات خود را با گفت و گو حل کنند.


وی افزود: این پیشنهاد در صورت اجرایی شدن موجب وحدت ملی و اسلامی و رسیدن طرف‌ها به یک تفاهم برای انتخاب رییس جمهور است.

 

این عالم اهل سنت لبنان ادامه داد: گفت وگو موجب می شود که لبنان از آفات فتنه افروزان در امان بماند و رایحه خوش زندگی مسالمت آمیز مردم در آن به مشام برسد.

 

وی جانبداری خود را از معترضان اعلام کرد و گفت: اعتراض حق قانونی مردم است و این معترضان در پی تحقق خواسته های مشروع خود هستند. ما هم همراه مردم از مسؤولان می خواهیم که جلوی فساد فزاینده در کشور را بگیرند.

 

عبدالرزاق بر حمایت از ارتش و محور مقاومت تاکید کرد و اظهار داشت که این نهاد‌های امنیتی تمام تلاش خود را برای مبارزه با گروه‌های تکفیری تروریستی انجام می دهند.

 

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پایان تاکید کرد: گروه‌های تکفیری که داعیه اسلام را دارند نه تنها هیچ ارتباطی با اسلام ندارند، بلکه اقدامات ضد بشری آنان نشان می دهد که هیچ بویی از انسانیت و رحم نیز نبرده اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات