۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۸۶۲۳۳
امام جمعه شهر برزک کاشان:

عربستان پیش بینی مقاومت و ایستادگی ستودنی مردم یمن را نمی‌کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک کاشان با اشاره به این که عربستان پیش بینی مقاومت و ایستادگی ستودنی مردم یمن را نمی کرد، گفت: عربستان به دنبال همراه کردن کشورهای عربی در تجاوز به یمن بود که در این زمینه موفق نشد و این خود یک شکست برای آل سعود محسوب می شود.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آل سعود شکست خورده میدان نبرد با یمن است، گفت: عربستان دست به تخریب زیرساخت ها و کشتار مردم یمن زده است، اما شکست خورده اصلی این میدان، کشور عربستان است.

وی افزود: عربستان به دنبال همراه کردن کشورهای عربی در تجاوز به یمن بود که در این زمینه موفق نشد و این خود یک شکست برای آل سعود محسوب می شود.

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این که آل سعود در تجاوز به یمن، علی رغم تلاش های بسیار تنها مانده است، اما برخی همراهی های غیر رسمی نیز از این کشور صورت گرفت، گفت: عربستان پیش بینی مقاومت و ایستادگی ستودنی مردم یمن را نمی کرد که این مهم خود در پیروزی مردم یمن بسیار مهم است.

امام جمعه شهر برزک با تأکید بر این که ملت یمن مردمی ریشه دار هستند، گفت: یکی از علائم ظهور امام زمان(عج) ارتباط با یمن دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های اخیر یمن در خاک عربستان، گفت: یمن و عربستان فعالیت های خود را در سه استان متمرکز کرده اند که این سه استان پیش از این جزء یمن بوده و بعد به عربستان ملحق شده است، اما مردم این سه استان رویکردشان به یمن نزدیک است و آرزوی پیروزی یمن را دارند.

به گفته وی، درخواست مردم این سه استان برای بازگشت به یمن و نزدیکی دیدگاه شان به انقلابیون یمن، خود امتیازی برای ارتش یمن محسوب می شود.

حجت الاسلام حلاجی با بیان این که مقاومت مردم یمن پیروزی حتمی را به دنبال خواهد داشت، گفت: سوابق مردم یمن در صدر اسلام و مقاومت امروز آنها نشان از امید بالای پیروزی مردم یمن و شکست آل سعود است./1307/302/ب3

ارسال نظرات