۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۸۶۳۱۶
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ازنا خبرداد؛

تحصیل 100 طلبه در مدرسه علمیه شهرستان ازنا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه کشور گفت: 100 طلبه همزمان با سراسر کشور، سال تحصیلی جدید را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان آغاز کردند.
مدرسه علميه امام صادق

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ذوق و شوق طلاب در فراگیری علوم مشاهده می شود، بیان داشت: تقویت تکاپوی علمی بین طلاب از وظایف مدارس علمیه است.

 

وی با بیان این که طلاب موظف هستند در فراگیری علوم دینی به تحقیق و پژوهش بپردازند، افزود:شرکت در مباحثه امری بسیار مهم در فراگیری علوم دینی است.

 

حجت الاسلام بنیادی با تأکید بر توجه طلاب به مباحثه اظهار داشت: نباید مباحثه در مدارس علمیه کمرنگ شود.

 

وی انجام مباحثه را فرصتی مناسب برای تمرین استادی بین طلاب بیان کرد و گفت: طلاب باید در این زمینه کوشا باشند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا با تأکید بر درک صحیح طلاب از فراگیری دروس ادامه داد: فراگیری دروس همراه با معرفت موجب تقویت پایه های علمی طلبه می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که طلبه نباید فقط در بعد علمی پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: طلبه موفق فردی است که در کنار پیشرفت علمی به مسائل تهذیبی نیز توجه داشته باشد.

 

حجت الاسلام بنیادی با بیان این که در مدارس علمیه تلاش می شود طلاب براساس استعداد و توانایی که دارند هدایت شوند، افزود: اساتید با توجه به ارتباطی که با طلاب دارند باید در جهت شکوفایی و تقویت استعداد طلاب تلاش کنند.

 

وی با اشاره به تحصیل 100 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا بیان کرد: در سال تحصیلی جدید پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و برگزاری دوره یک ماهه اختبار و تثبیت، 20 طلبه نو ورود پذیرفته شده است.

 

حجت الاسلام بنیادی یادآور شد: طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا در پایه های یک تا شش حوزوی مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه امام صادق(ع) ازنا با اشاره به فعالیت 10 استاد در این مدرسه اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیز دو استاد جذب می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات