۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۳۲۷
آیت الله حسینی بوشهری:

افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه جاودان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور گفت: امروز سپاه نامی آشنا بر دل ها است و دلاوری ها و رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی همیشه جاودان خواهد بود.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معرفه فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم، با بیان این که انقلاب اسلامی امروز دستآوردهای بسیار بزرگی نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزهای کشور داشته است، اظهار کرد: خداوند در قرآن از مجاهدت های نیروهای با اخلاص با عنوان همرزمان پیامبران یاد می کند و این نشان از اهمیت کار فرزندان مخلص انقلاب در سپاه پاسداران دارد.


وی با بیان این که خداوند وعده داده است که مشکلاتی که در مسیر جهاد پیش روی مجاهدان قرار می گیرد را هموار خواهد کرد، افزود: خداوند قدرتی به نیروهای مخلص و جهاد گر خواهد داد که در برابر دشمنان هیچ گونه ضعفی از خود نشان نخواهند داد و ما نمونه های این عنایات را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی مشاهده کردیم.


مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که کسانی که در راه خدا و در جبهه های مختلف فرهنگی و جنگ سخت فعالیت می کنند، همیشه باید با حالت آماده باش باشند، تصریح کرد: این مجاهدان به عنوان دیده بانان بیدار لحظه ای آسایش ندارند ولی باید توجه داشته باشند که در نزد خداوند از اجر و ثواب بسیار زیادی برخوردار خواهند بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های سردار مهدوی نژاد در طول فرماندهی در سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم، اظهار کرد: قم شهر مرجعیت و شهر حوزه های علمیه است و بواسطه وجود بارگاه کریمه اهل بیت(س) از جایگاه بسیار ویژه ای در جهان اسلام برخوردار است.


امام جمعه موقت قم با بیان این که کسانی که در این شهر خدمت می کنند باید توفیقی که نصیب شان شده است را بدانند، تصریح کرد: امروز سپاه نامی آشنا بر دل ها است و دلاوری هاو رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی همیشه جاودان خواهد بود./858/پ202/ج

ارسال نظرات