۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۶۳۶۷
عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان:

مسؤولان تمام تلاش خود را برای ثمر بخشی مذاکرات انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان از مسؤولان خواست که با فردا حضور بر سر میز مذاکره تمام تلاش خود را برای ثمر بخشی این گفت‎و گوها انجام دهند.
عباس زغيب عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمان لبنان فردا موعد برپایی مذاکرات طرف‎‌های سیاسی لبنان برای برون رفت از بحران سیاسی و اجتماعی این کشور است.

 

در همین راستا، حجت الاسلام عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای از تمام مسؤولان و احزابی که فردا سر میز مذاکره حاضر می شوند خواست که تمام تلاش خود را برای ثمر بخش بودن این گفت وگو انجام دهند.

 

در بیانیه وی آمده است: اگر شاهد نتیجه بخش بودن این مذاکرات نباشیم، خواهیم دید که اوضاع وخیمتر شده و مشکلات کشور عمیقتر خواهد شد.

 

شیخ عباس زغیب، لبنان را در لبه پرتگاه سیاسی و اجتماعی توصیف کرد و افزود: نبیه بری به عنوان یک مسؤول دلسوز همواره با پیشنهادهای سازنده خود لبنان را از لبه پرتگاه نجات داده است. امیدواریم این بار هم با اجرایی شدن پیشنهاد او از شدت مشکلات کشور کاسته شود.

 

این روحانی لبنانی ادامه داد: کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده اند به خوبی می دانند که فردا تنها باید برای حفظ منافع ملی و مقدم داشتن مصالح مردم بر سر میز مذاکره حاضر شده و بدون اندیشه طایفه گرایانه به گفت وگو بپردازند.

 

وی در پایان از مسؤولان خواست که برای حل مشکلات کشور به خود متکی باشند و چشم امید به کشورهای بیگانه نداشته باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات