۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۶۵۲۷
امام جمعه ایجرود:

کمیته امداد در امر محرومیت‎زدایی مددجویان موفق و تأثیرگذار عمل کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایجرود با اشاره به این که امام خمینی(ره) با دغدغه خاطری که برای محرومین و طبقات مستضعف جامعه داشتند در دومین دستور و فرمان مبارک خویش تأسیس کمیته امداد را صادر فرمودند، گفت: کمیته امداد در امر محرومیت‎زدایی مددجویان موفق و تأثیرگذار عمل کرده است.
حجت الاسلام محمدي مطلق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام قربانعلی محمدی مطلق، امام جمعه شهرستان ایجرود زنجان امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد این شهرستان با تقدیر از خدمات ارائه شده طی 37 سال گذشته گفت: کمیته امداد در امر محرومیت‎زدایی مددجویان موفق و تأثیرگذار عمل کرده است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امام خمینی (ره) با دغدغه خاطری که برای محرومین و طبقات مستضعف جامعه داشتند در دومین دستور و فرمان مبارک خویش تأسیس کمیته امداد را صادر فرمودند، گفت: خوشبختانه عملکرد و فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این سال ها بسیار گسترده و فراگیر بوده است.



در ادامه این دیدار نیز مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با تشریح اهداف کمیته امداد در پرداخت وام‌های خودکفایی خاطرنشان کرد: هدف این نهاد از پرداخت وام‌های خودکفایی، توانمندسازی جامعه هدف، کاهش وابستگی مددجویان به این نهاد و تحقق تعهدات کمیته امداد در زمینه خودکفایی سالانه 10 درصد از مددجویان است.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به این که طی سال‌های گذشته نیز اهداف مورد اشاره کمیته امداد تحقق پیدا کرده است، اظهار داشت: برخی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در راستای اهداف از پیش تعیین شده این مرکز اجتماعی، با معرفی به مراکز کاریابی دارای شغل شده‌اند./949/203/ب2

ارسال نظرات