۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۶۸۵۹

هشدار رییس بخش میراث فرهنگی مسجد الاقصی نسبت به تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رییس بخش نسخه های خطی و میراث فرهنگی مسجدالاقص، نسبت به پیامدهای خطرناک اقدامات اخیر دشمن صهیونیستی در قدس هشدار داد.
رييس بخش ميراث فرهنگي مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناجح بکیرات، رییس بخش نسخه های خطی و میراث فرهنگی مسجدالاقصی در گفت‎وگو با الرساله نت، نسبت به پیامدهای خطرناک اقدامات اخیر دشمن صهیونیستی در قدس هشدار داد و تاکید کرد که هدف از این اقدامات حذف کلی مساله فلسطین و نابودی مقدسات اسلامی قدس است.

 

وی اظهار داشت که تصمیم دشمن صهیونیستی به تعطیلی کلاس های درس در داخل مسجدالاقصی و جلوگیری از ورود زنان و مردان معتکف به این مسجد اقدامی دیگر در راستای سلسله تجاوزات این رژیم علیه قدس و مسجد الاقصی و جنگی روانی علیه تمامی ساکنان قدس است.

 

بکیرات پیش بینی کرد که دشمن صهیونیستی تجاوزات خود علیه قدس و ساکنان آن را شدت بخشد و در همین راستا دست به بازداشت گسترده نگهبانان و معتکفین در مسجدالاقصی زده و احکامی ظالمانه در حق آنان صادر کند اما با این حال این تجاوزات هرگز نمی تواند مانع از حضور مسلمانان در مسجد الاقصی شود.

 

وی اشاره کرد که تقسیم زمانی مسجدالاقصی عملا از دو هفته پیش آغاز شده است و رژیم صهیونیستی ورود به این مسجد برای نمازگزاران را از ساعت 7 صبح تا 11 ظهر ممنوع کرده است.

 

رییس بخش نسخه های خطی و میراث فرهنگی مسجدالاقصی ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تجاوزات روز افزون دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی از طریق اتخاذ تصمیماتی واحد، از تشکیلات خودگردان نیز خواست هرچه سریع تر به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان دهد.

 

ناجح بکیرات امت اسلامی و عربی را نیز به حضور گسترده در مسجدالاقصی و جلب انظار عمومی به سمت بیت المقدس و تجاوزات گسترده دشمن صهیونیستی علیه آن فراخواند.

 

گفتنی است که موشه یالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه پس از توصیه های سازمان شاباک و پلیس به بهانه دفاع از امنیت این رژیم و حفظ نظم عمومی با صدور حکمی ورود معتکفین به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد و دستور داد کلاس های درس در داخل این مسجد نیز تعطیل شود./994/ب102/د

ارسال نظرات