۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۸۷۲۴۶
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

تلاش برای شکست مذاکرات یک توطئه داخلی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان تأکید کرد که ناتوانی دولت به جایی رسیده است که نمی تواند نیازهای اولیه و اساسی مردم را برطرف کند.
خليل حمدان عضو ارشد جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان، در مراسم یادبودی در شهر عبا واقع در جنوب این کشور، به مذاکرات بین طرف‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: این مسیر تنها راه خروج از تنگنای موجود در کشور به شمار می آید و برای مقابله با تهدیداتی که متوجه لبنان است حل اختلافات در سایه گفت‌وگو امری ضروری است.


وی افزود: تلاش برخی افراد برای به شکست مذاکرات یک توطئه داخلی است و اگر این مذاکرات نیز مانند مذاکرات گذشته بی نتیجه باشد اوضاع داخلی لبنان بسیار وخیم تر از شرایط کنونی خواهد شد.


عضو ارشد جنبش امل لبنان به جنبش‌های اعتراضی مردم اشاره و تصریح کرد: این اعتراضات نشان از خشم مردم نسبت به کوتاهی های دولت و مسؤولان در رسیدگی به مشکلات مردم دارد.


حمدان نسبت به اهمال مسؤولان در رابطه با حل مشکلات مردم انتقاد کرد و ادامه داد: ناتوانی دولت به جایی رسیده است که نمی تواند نیازهای اولیه و اساسی مردم را تامین کند.


وی در پایان گفت: کشورهای منطقه شاهد تاخت و تاز گروه‌های تکفیری تروریستی هستند که با اقدامات ضد بشری خود سعی دارند و شدت اقدامات این گروه‌ها به جایی رسیده است که پاپ اعلام کرد که ناامنی و بی مبالاتی در حال جهانی شدن است./1321/ب902/د

ارسال نظرات