۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۸۷۴۱۱
کارشناس مسائل سیاسی:

برخی به دنبال کم رنگ کردن شعار مرگ برآمریکا و حذف آن از ادبیات انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید آویزه گوش همه مردم به ویژه خواص و مسؤولان باشد که آمریکا و دشمنان به دنبال نفوذ هستند چرا که برخی به دنبال کم رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا و حتی حذف آن از ادبیات انقلابی ما هستند.
مرگ بر آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، محمد رضوان نژاد کارشناس مسائل سیاسی، شنبه شب در مراسم ویژه سردار شهید حسین صنعتکار و شهدای محله سنگ پلوی در حسینیه هئیت امام حسن عسگری کاشان با ذکر خاطراتی از سردار شهید حاج حسین صنعتکار در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: شجاعت، از خودگذشتگی،ایثار، تواضع، راز و نیاز، پر تلاش و پرکار بودن از ویژگی های مهم این شهید والا مقام بود.

وی، با اشاره به اینکه برخی از افراد در مقابل دشمن وادادگی دارند و برخی نسبت به فرامین ولی امر بی توجهی دارند افزود: متأسفانه برخی توصیه های گذشته و تأکیدات امام راحل را فراموش کردند، از این رو باید با حضور در این یادواره ها، خاطرات شهدا و همچنین و وصیت نامه شهدا را مطالعه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: یهود و نصارا  را هرگز دوست خود قرار ندانید، چرا که امروز مصداق بارز نصارا، آمریکا و مصداق بارز یهود، اسرائیل است.

رضوان نژاد گفت: امروز یهود و نصارا از شما دست برنمی دارند تا اینکه شما تسلیم آنها شوید و کسانی می توانند در مقابل آنها بایستند که اهل بصیرت و استقامت بوده و صبر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسؤولان باید نسبت به وظیفه خود در برابر تهاجم فرهنگی احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشند گفت: امر به معروف و نهی از منکر و احساس وظیفه و مسؤولیت دست اندرکاران به این مقوله مهم در جامعه ضروری است.

رضوان نژاد در ادامه، شهریور ماه را یکی از ماه های پر از خاطره برای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: واقعه 17 شهریور، 8 شهریور انفجار در دفتر نخست وزیری توسط سازمان مجاهدین خلق و همچنین 31 شهریور سالگرد دفاع مقدس از جمله رخدادهایی است که در شهریور ماه و تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.  

این فرمانده دوران دفاع مقدس به آغاز هفته دفاع مقدس و شهادت امام جواد الائمه(ع) اشاره کرد و یاد آورشد: حضرت جواد الائمه(ع) به دست همسر نانجیب و نااهل خود ام الفضل دختر مامون به شهادت رسید.

رضوان نژاد همچنین برنامه هایی که با نام شهید و شهادت و یاد و خاطره شهدا برگزار می شود را برای جامعه و به ویژه نسل جوان حائز اهمیت دانست و افزود: بایدبه شهدا متوسل شویم تا در گردنه های روزگار به چاله های انحراف و دره های مخوف سقوط نکنیم.

وی، شجاعت و شهامت، ایثار و از خود گذشتگی، وفاداری، ولایتمداری و راز و نیاز و تهجّد را از مهمترین ویژگی های فرهنگ عاشورایی برشمرد و گفت: اگر عاشورا نبود الگویی از آن واقعه نداشتیم و عاشورا ولایت اسلام ناب محمدی را به ما آموخت و سردار شهید حاج حسین صنعتکار و همه شهدا با تاسی و پیروی از فرهنگ عاشورایی رهسپار جبهه های نبرد حق بر علیه شد.

شایان ذکر است، سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین صنعتکار و یادبود شهدای محله سنگ پلوی یادواره ای به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سرای محله سردارشهید صنعتکار و مؤسسه فرهنگی زهیر در حسینیه هئیت امام حسن عسگری همراه با دکلمه خوانی امیرحسین فاطمی خواه، مداحی نوجوان عسگری و پخش کلیپ سردار شهید صنعتکار برگزارشد./1307/202/ب3

ارسال نظرات