۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۸۷۵۲۴

خشم صهیونیست‎ها از انتخاب نماینده حامی فلسطین به عنوان رییس حزب کارگر انگلیس

خبرگزاری رسا ـ منابع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از انتخاب "جرمی کوربین" نماینده انگلیسی حامی مساله فلسطین و مخالف سرسخت این رژیم به عنوان رییس حزب کارگر به شدت ابراز نگرانی و ناراحتی کردند.
جرمي کوربين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی "معاریو" از انتخاب کوربین به عنوان رییس حزب کارگر انگلیس به عنوان "زمین لرزه" یاد کرد و خاطر نشان ساخت که وی از دوستان و حامیان جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و نیز جنبش حزب الله لبنان است.

 

این روزنامه اعلام کرد که کوربین قبلا در مصاحبه ای گفته بود که «حماس و حزب الله از دوستان ما هستند و باید آنها را در هر گونه راه حل سیاسی در منطقه خاورمیانه مشارکت داد» و این مساله سبب ناراحتی شدید رژیم صهیونیستی شده بود.

 

کوربین در انتخابات دیروز شنبه حزب کارگر توانست با کسب 59.5 درصد آرای 422 عضو این حزب به عنوان رییس این حزب انتخاب شود که این مساله باعث تعجب شدید دیوید کامرون نخست وزیر کنونی انگلیس شد و وی از این انتخاب به عنوان حادثه ای بد برای انگلیس یاد کرد.


حزب کارگر انگلیس دومین حزب بزرگ این کشور است و رقیب جدی حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون برای تصدی سمت نخست وزیری به شمار می رود./982/ب101/د

ارسال نظرات