۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۸۷۸۰۸
یکی از علمای سنی لبنان:

کشورهای عربی مخالف وحدت توطئه‎گر هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان کشورهایی را که در مسیر خلاف وحدت اسلامی گام برمی دارند، خائن و توطئه گر خواند.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، در نشست ماهانه این جنبش به پیشنهاد ارائه شده از سوی نبیه بری اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن این پیشنهاد موجب نجات لبنان و استقرار امنیت در کشور می شود.


وی از مسوؤولان خواست که  با جدیت و شفافیت در این مذاکرات شرکت کنند و با مسؤولیت پذیری به فکر حفظ منافع ملی و حل مشکلات مردم باشند.


عبدالرزاق بار دیگر حمایت خود را از مردم معترض اعلام و تاکید کرد: ما ضمن اینکه از تحقق خواسته های مشروع مردم جانبداری می کنیم، با انجام اقدامات آشوبگرانه و خرابکارانه مخالفیم و نسبت به فتنه افروزی دشمنان در این شرایط متشنج هشدار می دهیم.


این عالم اهل سنت لبنان ادامه داد: گروه‌های تکفیری ساخته دست رژیم غاصب صهیونیستی هستند
و  کشورهایی عربی باید بدانند که اگر با این دشمنان اسلام و مسلمانان مقابله نکنند، آتش این پدیده شوم دامن آنها را خواهد گرفت.


وی در پایان به نقش اساسی وحدت در مبارزه با اسرائیل غاصب پرداخت و خاطر نشان کرد: هر کشوری در مسیری خلاف وحدت اسلامی گام بردارد، تاریخ او را به عنوان یک توطئه گر و خائن به جهان عرب و اسلام خواهد شناخت./1321/ب902/د

ارسال نظرات