۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۸۷۸۴۲
معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگوی اختصاصی با رسا:

اروپا و آمریکا از بالا رفتن هزینه حمایت سیاسی و مالی اسرائیل ناراضی هستند/ نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل را نزدیک توصیف کرد و گفت: بیداری اسلامی موجب شده که رژیم اشغالگر صهیونیستی یک لحظه روی آرامش را نبیند.
ابراهيم صالح

 

حجت الاسلام عبدالله ابراهیم صالح، معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین و استاد حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای، مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تا 25 سال دیگر، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در سایه حمایت کشورهای غربی و آمریکا بر پایه حیله و نیرگ استوار شده است و همچنین آیه‎های مختلف در قرآن کریم آمده که می‎فرماید دشمنی، حیله، نیرنگ و استعمار هیچ گاه در جهان استمرار پیدا نمی‎کند.


وی افزود: سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تا 25 سال آینده پاسخی به زیادی خواهی دشمنان بود.


 معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین، اسرائیل را متکی به کشورهای غربی دانست و تاکید کرد: دو حقیقت اصلی در جهان وجود دارد. حقیقت اول این است که اگر حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و آمریکا نبود، رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکنون بارها نابود می‎شد و حقیقت دوم کشور و اعضای رژیم صهیونیستی هستند که در غرب زندگی می‎کنند و نسبت به وجود رژیم صهیونیستی و هزینه سیاسی و مالی آن بارها ابراز نارضایتی کردند.


وی امام خمینی (ره) را از عوامل اصلی بیداری اسلامی در جهان اسلامی و عربی خواند و تصریح کر
د: بیداری و هوشیاری مسلمانان در جهان موجب شده است که رژیم اشغالگر صهیونیستی، یک لحظه آسایش و راحتی نداشته باشد.


حجت الاسلام ابراهیم صالح با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) پیرامون اسرائیل گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی مانند غده سرطانی است که به زودی از بین خواهد رفت و علائم نابودی آن کم کم نمایان شده است.


وی در بخش دیگر گفت‎وگوی خود با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا اصلاح حاکمان و علما را موجب اصلاح همه ج
هان خواند و خاطرنشان کرد: نهضت علما از سال 1960 میلادی نقش پررنگ‎تری را به خود گرفت به طوری که در سال 1978 میلادی انقلاب اسلامی ایران به رهبری یک شخصیت عالم توانست به پیروزی برسد.


این عالم بحرینی تاکید کرد که اگر علما نقش و توان تاثیر گذاری خود را بپذیرند و آن را باور داشته باشند می‎توانند جهان اسلام را به سمت امنیت و ثبات سوق دهند، در غیر این صورت مسلمانان باید هزینه بسیار سنگینی را بابت کم کاری آنان بپردازند.


وی افزود: علمای اسلام در کشورهای مانند ایران، عراق، لبنان و بحرین باید نقش رهبری در جهان اسلام داشته باشند و با تمسک به اصول و مبادی اسلام و حضرت محمد (ص) مسؤولیت‎های خود را به خوبی ایفا کنند./994/ب911/ک

ارسال نظرات