۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۸۸۱۴۳
آیت الله نابلسی:

ارتش کشورهای عربی در اختیار آمریکا قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان نسبت به سکوت کشورهای عربی در مورد اقدامات رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و افزود: ارتش کشورهای عربی به جای حمایت از مسلمانان در اختیار آمریکا قرار دارند.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان، در دیدار با علی فیصل، رییس انجمن آزادسازی قدس شریف در لبنان، اقدام شهرک نشینان اسرائیلی مبنی بر یورش به مسجد الاقصی را محکوم کرد و گفت: این اقدام که در سایه سکوت جهانی رخ داد نشان از این دارد که این افراد نه تنها برای مقدسات مسلمانان هیچ ارزشی قائل نیستند، بلکه به ارزش‌های انسانی نیز احترام نمی گذارند.


وی افزود: این افراد با به آتش کشیدن مساجد و خانه فلسطینیان در طول این سال‌ها نشان دادند که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند.


این عالم لبنانی، نسبت به کشورهای عربی که در قبال توهین به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی سکوت می کنند به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: این کشورها تنها منتظر می مانند تا آمریکا به آنان دستور دهد که ارتش خود را برای اجرای اهداف شوم استعماری به حرکت در آورند.


آیت الله نابلسی با اشاره به اینکه ارتش برخی کشورهای عربی در اختیار آمریکا قرار دارند، تأکید کرد: ارتش کشورهای عربی به ابزاری برای فتنه افروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند و هیچ اقدام مثبتی در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام نمی دهند.


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) در پایان تاکید کرد: راهی برای فلسطینیان باقی نمانده است جز اینکه با اعتماد بر نیروی ایمان و اراده خودشان از مقدسات اسلام دفاع کنند. دشمن در پی یهودی سازی مسجد الاقصی است و مسلمانان باید نسبت به این قضیه هوشیار باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات