۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۸۲۲۹
سفیر عراق در ایران:

ایران مطمئن‎ترین شریک تجاری برای عراق است

خبرگزاری رسا ـ سفیر عراق در ایران تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران مطمئن‎ترین شریک تجاری برای عراق است.
«راجح صابر عبود الموسوي» سفير عراق در ايران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، «راجح صابر عبود الموسوی» سفیر عراق در ایران، عصر امروز، سه شنبه 24شهریور در در حاشیه آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه گل و صنایع وابسته در محلات استان مرکزی، در جمع خبرنگاران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران مطمئن ترین شریک تجاری برای کشور عراق است گفت: ایران  اسلامی می تواند با کیفیت بخشی به تولیدات خود بزرگترین صادر کننده محصولات باغی و زراعی به عراق شود.

 

سفیر عراق در ایران با بیان این که مبادلات تجاری ایران و عراق، اظهار کرد: مبادلات تجاری کشور ایران و عراق در چند سال اخیر بسیار خوب بوده و رشد قابل توجه و چشمگیری داشته است.

 

موسوی خاطر نشان کرد: نمایشگاه گل و صنایع وابسته در محلات با مدیریتی خوب دارای طراحی و آراستگی بی نظیر است.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه به توسعه صادرات گل و گیاه شهرستان محلات بسیار کمک می کند.

 

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات عصر امروز طی مراسمی با حضور معاون وزیر جهادی کشاورزی در امور باغبانی، سفیر کشورهای روس و عراق، بیش از 10 رایزن اقتصادی کشورهای عراق، بلاروس، روسیه، ترکمنستان، ایتالیا و... استاندار مرکزی، امام جمعه محلات، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان محلات گشایش یافت.

 

رونمایی از لوگو و نام تجاری نمایشگاه و تقدیر از پنج پیشکسوت گل و گیاه از برنامه‌های جنبی سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات است. /842/ب202/د

ارسال نظرات