۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۸۸۴۱۱
نماینده پارلمان لبنان:

23 سال است دولتی قوی بر لبنان حکومت نکرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان، تاکید کرد که نتیجه مذاکرات باید کشور را از اقدامات آشوبگرانه فتنه گران در فضای متشنج کنونی حفظ کند.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزای رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت، به مذاکرات در حال اجرای بین طرف های سیاسی لبنان اشاره کرد و گفت: آنچه در این گفت‌وگوها مورد بررسی قرار می گیرد، دو مساله اساسی انتخاب رییس جمهور و وضع قانون انتخابات است.


وی افزود: این مذاکرات اگر در این چارچوب ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد، مصداق کامل اجرای یکی از محورهای عدالت اجتماعی در کشور است.


این مقام مسؤول در لبنان ادامه داد: مشکلات معیشتی مردم از جمله قطعی آب و برق و انباشت زباله‌ها مسائلی نیستند که در مذاکرات بررسی و برای رفع آن راه حلی پیشنهاد شود. از این رو دولت فارغ از مساله مذاکرات باید برای حل این معضلات چاره ای بیندیشد.


نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: نتیجه این مذاکرات باید موجب شود که کشور از کشیده شدن در آتش فتنه و آشوب حفظ شود و امنیت را در سراسر این سرزمین تامین کند.


محمد رعد ادامه داد: ما نیاز به دولتی داریم که تمام اهتمام خود را علاوه بر مبارزه بر فساد، به حفظ منافع ملی و بیت المال داشته باشد اما متاسفانه از سال 1992 میلادی تاکنون دولتی با چنین روحیه‌‎ای بر سر کار نیامده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات