۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۸۸۴۳۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

بی احترامی به مسلمانان در مسجد الاقصی بی احترامی به همه مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تاکید کرد نسبت به تعرض به مسجد الاقصی واکنش نشان داد و این مساله را بی‎احترامی به همه مسلمانان توصیف کرد.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، در پیامی، اهانت شهرک نشینان صهیونیستی به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی را محکوم کرد و گفت: بی احترامی به مسلمانان در مسجد الاقصی، بی احترامی به همه مسلمانان جهان است.


وی افزود: ما از دولتمردانی که ادعای حمایت از فلسطین را دارند، می خواهیم که در عرصه عمل نیز پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و با انجام اقدامات لازم از نادیده شدن حقوق فلسطینیان جلوگیری کنند.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: محور مقاومت تنها راه حل ایستادگی در برابر جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندروی اسرائیلی است و باید برای مقابله این رژیم غاصب از محور مقاومت در فلسطین نیز حمایت شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل داخلی لبنان پرداخت و گفت: کسانی که بر سر میز مذاکره می نشینند باید بدانند که لبنان در حال عبور از یک مرحله بسیار حساس و خطیر است. مسؤولان در این شرایط باید نهایت مسؤولیت پذیری را داشته باشند و با تمام وجود در اندیشه حفظ منافع ملی باشند.


رییس جنبش اصلاح و وحدت در پایان از مذاکره کنندگان خواست که مسیر گفت‌وگو را در جهتی قرار دهند که نتایج مثبتی در برداشته باشد و منجر به حل مشکلات مردم شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات