۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۵۹۱

رییس تشکیلات خودگردان بر حمایت از قدس تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تشکیلات خودگردان تأکید کرد که هر قطره خونی که در قدس ریخته شده، مقدس و در راه خدا است.
محمود عباس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود عباس ابومازن، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با گروه های مختلف فعال در شهر قدس اشغالی که امروز در دفتر ریاست تشکیلات خودگردان برگزار شد، گفت: ما از هر روشی برای رساندن پیام قدس استفاده می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: من مطمئنم که هیچ اتفاق بدی برای قدس نمی افتد. با وجود آنکه، اسرائیل یک جنگ خانمان سوز را علیه قدس آغاز کرده است؛ ولی ما در هیچ شرایطی دست از حمایت این شهر نمی کشیم. با همه صحبت می کنیم و همه از ما می پرسند که برای رساندن پیام قدس، چه کار می توانند بکنند.

 

رییس تشکیلات خودگردان با تشکر از نگاهبانان زن و مرد مسجد الاقصی گفت: هر قطره خونی که در قدس ریخته شده، مقدس و در راه خدا است. جایگاه تمامی شهدا در بهشت است و ان شاء الله، تمامی مصدومان نیز به خاطر جراحت های شان ثواب از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

 

ابومازن افزود: هیچ کشور فلسطینی بدون قدس تشکیل نمی شود. باید این کشور به مرکزیت قدس شریف شکل بگیرد. ما اجازه تقسیم مسجد الاقصی را نمی دهیم. مسجد الاقصی و کلیسای قیامت متعلق به فلسطینیان است و هیچ کس حق ندارد حرمت آن را با پاهای کثیفش بشکند. ما اجازه این کار را نمی دهیم و هر کاری را که می توانیم، برای حمایت از قدس انجام می دهیم./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات