۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۸۶۹۷

آیت الله نابلسی نسبت به تعطیلی سازمان‎های امنیتی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان، تعطیلی موسسات و نهادهای امنیتی را موجب فراهم شدن شرایط برای تاخت و تاز بیشتر عوامل نفوذی دشمن در داخل دانست.
آیت الله نابلسی نسبت به تعطیلی سازمان‎های امنیتی هشدار داد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان در دیدار با زاهر عاصی، رییس بخش اطلاعات نهادهای امنیتی داخل لبنان، بر اهمیت حفظ موسسات دولتی و نهادهای امنیتی وابسته به دولت تاکید کرد و گفت: در صورت تعطیلی کامل موسسات و ادرات دولتی و نهادهای امنیتی، لبنان با فروپاشی مواجه خواهد شد.


وی به بحران‌های موجود در این کشور اشاره و تصریح کرد: بحران اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور زندگی را بر کام مردم لبنان تلخ کرده است و تعطیلی نهادهای امنیتی موجب می شود کشور علاوه بر بحران های موجود با بحران امنیتی نیز روبرو شود.


این عالم لبنانی به پیامد‌های خطیر تعطیلی موسسات دولتی و نهادهای امنیتی پرداخت و گفت: کسانی که در پی اختلاف افکنی در داخل بوده و در آتش تعصبات قومی و قبیله‌ای می دمند، به خوبی می دانند که تعطیلی نهادهای امنیتی داخلی تا چه میزان کشور را بستر فتنه افروزی این افراد قرار خواهد داد.


آیت الله نابلسی ادامه داد: مردم لبنان برای ناکام گذاشتن دشمنان داخلی و خارجی باید از بقای دولت و نهادهای اداری و امنیتی وابسته به آن حمایت کنند و نگذارند تعطیلی این نهادها‌ یک فرصبت مناسب برای سوء استفاده دشمنان ایجاد کند.


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ص) تصریح کرد: ما حمایت خود را از دولتی کارآمد که در چارچوب قانون عمل می کند، اعلام می کنیم  و از مسؤولان می خواهیم که مذاکرات داخلی را با جدیت ادامه دهند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم./1321/ب902/د

ارسال نظرات