۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۸۸۸۱۲
عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان:

ردپای ترکیه در ربوده شدن نظامیان لبنانی آشکار است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان نسبت به بی توجهی ترکیه و قطر در حل پرونده نظامیان ربوده شده انتقاد کرد و گفت: مسؤولان قطری هیچ رغبتی برای حل این معضل ندارند.
عباس زغيب، نماينده مجلس اعلي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان در پیامی به مساله نظامیان ربوده شده لبنانی اشاره کرد و افزود: آزاد نشدن این افراد به دلیل حزب گرایی سیاستمداران داخل کشور نیست.

 

وی افزود: کشوری که در این میان قادر به باز کردن گره کور این پرونده است ترکیه بوده که در حقیقت پشت پرده تمام این جریانات رد پای آن دیده می شود.

 

این روحانی لبنانی به نقش قطر در این پرونده اشاره کرد و گفت: قطر نیز کشوری است که به دلیل ارتباط با ربایندگان قادر به مساعدت برای حل این مشکل است اما رغبتی به حل این مشکل ندارد.

 

عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان در ادامه از قطر و ترکیه و تمام کسانی که می توانند در آزادسازی نظامیان ربوده شده کمکی کنند خواست که با جدیت در راستای حل این معضل گام بردارند.

 

شیخ زغیب تاکید کرد: نتیجه مطلوب این پرونده آزادی تمامی نظامیان در یک زمان است چرا که تجزیه پرونده به چند بخش، موجب می شود که خون این افراد به ناحق ریخته شود. کسانی که در مسیر حل این مشکل گام برندارند با ترویست‌های داعشی که خون انسان‌ها برای آنان بی اهمیت است، یکسان هستند./1321/ب902/د

ارسال نظرات