۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۸۸۸۲۵
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

رژیم صهیونیستی از بحران منطقه برای ضربه زدن به قدس استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان، اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس شریف را یک سوء استفاده از فضای متشنج کشورهای اسلامی دانست.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان در پیامی به مسائل جاری در قدس پرداخت و اعلام کرد: آنچه در قدس اشغالی شاهد آن هستیم سوء استفاده رژیم صهیونیستی از اواضاع متشنج کشورهای منطقه است.

 

اعضای این جمعیت تاکید کردند: رژیم صهیونیستی از اختلافات داخلی که در کشورهای اسلامی و عربی ایجاد شده که در حقیقت خود این رژیم هیزم آور آتش این اختلافات است، سعی دارد که به اجرای پروژه های استعماری خود در منطقه قدس اشغالی مبادرت کند.

 

در این پیام تأکید شده است: اسرائیل غاصب سعی دارد که در پروژه‌های خود، ابتدا مساله تقسیم زمانی میان یهودیان و مسلمانان را اجرا کند و پس از آن تقسیم مکانی و در پایان نیز سعی دارد پروژه اصلی که یهودی سازی کامل مسجد الاقصی است را پیاده کند.

 

این جمعیت ادامه داد: بر همگان روشن است که راه حل بحران فلسطین، نه در دست سازمان ملل است و نه کاری از دست کشورهای عربی منطقه برمی آید. تنها راه حل بحران فلسطین تمسک به محور مقاومت است.

 

علمای این جمعیت در پایان، بر قانونی بودن حق اعتراض مردم اشاره کرده و گفتند: خواسته‎‌های مردم در اعتراضات بیان حقوق مسلم آنان است اما نکته‌ای که جای  نگرانی است، اجرای پروژه بهار عربی در لبنان است تا دشمنان داخلی این اعتراضات را به آشوب و هرج و مرج بکشند./1321/ب901/د

ارسال نظرات