۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۸۷۶
آیت الله قبلان:

سکوت در قبال جنایات اسرائیل در مسجد الاقصی جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تاکید کرد که سکوت در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبله اول مسلمانان جایز نیست.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان، در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد قدس بیروت برگزار شد، بر ضرورت حفظ وحدت میان آحاد مردم در کشور تاکید کرد و گفت: آنچه امروز به معنای حقیقی کلمه در مسیر مصالح مردم است انتخاب رییس جمهور بوده که باید در روند انتخاب آن سرعت را لحاظ کرد.

 

وی افزود: موسسات دولتی باید ضمن احیا و از سرگیری اقدامات خود، به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در جهت فلسفه وجودی خود که خدمت رسانی به مردم است به فعالیت مشغول شوند.

 

آیت الله قبلان خواستار حمایت مردم و مسؤولان از ارتش شد و گفت: ارتش و نهادهای امنیتی به مثابه سپری برای محافظت از کشور در برابر دشمنان هستند و اختلافات سیاسی و داخلی نباید ما را از حمایت ارتش غافل کند.

 

این  عالم لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود یورش شهرک نشینان تندروی اسرائیلی و نیرهای نظامی صهیونیستی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم و تصریح کرد: شدت گستاخی این شهرک نشینان به حدی رسیده است که سکوت هیچ کس در قبال این اقدامات جنایتکارانه در قبله اول مسلمانان جایز نیست.

 

وی در پایان تاکید کرد: برای نجات فلسطینیان از چنگال اسرائیل غاصب باید تمام مسلمانان در جبهه‌ای متحد جنبشی جهانی علیه این رژیم غاصب تشکیل دهند./1321/ب901/د

ارسال نظرات