۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۸۸۹۰۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

متجاوزان به یمن هیچ حمایتی از فلسطین نمی‌کنند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان نسبت به تسامح عربستان سعودی با جنایتکاران اسرائیلی به شدت انتقاد کرد.
شيخ صهيب حبلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، با اشاره به نقش عربستان در اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی گفت: عربستان سعودی به خوبی در جریان پروژه های رژیم صهیونیستی مبنی بر تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان قرار دارد ولی نسبت به این اقدامات که علیه مسلمانان است لب فروبسته است.

 

صهیب حبلی اقدامات رژیم صهیونیستی را در راستای نابودی کامل قدس شریف قلمداد کرد و گفت: ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر وجود هیکل سلیمان در مسجد الاقصی از مطالبی است که تنها در کتاب تحریف شده یهودیان موجود است. این کتاب بر مبنای اندیشه تبعیض نژادی یهودیان نوشته شده است.

 

این عالم اهل سنت لبنان اعتقاد صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه مسجد الاقصی، سرزمین موعود یهودیان است را خرافات خواند و تاکید کرد: اسرائیلی‌ها بر مبنای این خرافه سال‌هاست که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده اند و از انجام هیچ گونه جنایتی ابایی ندارند.

 

خطیب جمعه مسجد اهل سنت صیدای لبنان در پایان تصریح کرد: برای عربستان سعودی جای شرمساری است که با ارتش خود به کشور مسلمان یمن حمله ور شده و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد، اما در جهت حمایت از فلسطین که در حصار ظالمانه اسرائیل غاصب اسیر شده، هیچ اقدام مثبتی انجام نمی دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات